Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن سبزوار به خبرنگاران افزود: پیمانکار این ایستگاه یکی از شرکت‌های آستان قدس رضوی است که با تلاش این شرکت کار فلزی و سفت کاری پروژه تا پایان سالجاری انجام می شود.

سرپرست فرمانداری سبزوار نیز گفت: طرح راه آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد به شهر سبزوار در حوزه زیرساختی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن این شهر نیز آغاز شده که در صورت تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه این طرح مهم سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شاد افزود: برای دسترسی آسان مردم، ایستگاه راه ‌آهن سبزوار در کنار شهر و در بولوار هشت بهشت این شهر احداث می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی ظرفیت مسافر ایستگاه راه آهن سبزوار برای سال اول بهره برداری ۲۰۰ هزار نفر و ظرفیت بار آن ۲۰۰ هزار تن است که تا ۲ دهه آینده ظرفیت حمل مسافر به ۶۰۰ هزار نفر و ظرفیت حمل بار به ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: این شهر در مسیر ترانزیت بین المللی و ارتباط با کشورهای آسیای میانه قرار دارد که اهمیت تکمیل راه آهن سبزوار را افزایش داده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سفر یک روزه به سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از ایستگاه راه‌آهن سبزوار و جاده‌های شهرستان‌های سبزوار، خوشاب، جوین و جغتای بخشی از برنامه‌های سفر نیکزاد به این منطقه است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار علی نیکزاد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار علی نیکزاد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سبزوار علی نیکزاد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور ایستگاه راه آهن راه آهن سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد