Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:44:18 GMT

چین کلیه پروازهای انگلیس را تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۵۸۱

چین کلیه پروازهای انگلیس را تعلیق کرد

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز؛ سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز پنج شنبه اعلام کرد: پکن تمامی پرواز‌های مستقیم از چین به انگلیس و بالعکس را به حال تعلیق در آورده است.

وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد: پکن پس از بررسی‌های بیشتر تصمیم گرفته است تا همه پرواز‌ها به انگلیس و از این کشور را به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا به حال تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیدا شدن سرو کله ویروس جدید کرونا در انگلیس بسیاری از کشورهای مرزهای خود را به روی انگلیس بسته‌‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار سخنگوی وزارت امور خارجه وانگ ونبین ویروس جدید کرونا کارت اعتباری سهام عدالت کنت مک کنزی سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا

رسانه‌های محلی می‌گویند تخلیه آب‌های رادیواکتیو تصفیه شده از نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما ژاپن به دلیل قطع برق متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری شین هوا به نقل از شرکت برق توکیو، قطع برق حدود ساعت ۱۰:۴۳ صبح به وقت محلی رخ داد، زیرا کابل برق نیروگاه در حین حفاری آسیب دید.

شرکت تپکو (تولید نیروی برق توکیو) می‌گوید سیستم خنک‌کننده راکتور‌ها تحت تأثیر قطع برق قرار نگرفته و همچنان فعال است.

تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما پس از آن اعلام می‌شود که گروهی از کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته برای دومین بار از شروع این عملیات، به ژاپن سفر کردند.

پس از زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱ ژاپن، ماشین‌آلات نیروگاه فوکوشیما از کار افتاد و مواد رادیو اکتیو نشت کرد. متخصصان این حادثه را پس از چرنوبیل، بزرگ‌ترین فاجعه اتمی می‌دانند.  این نیروگاه از خنک کردن سوخت هسته‌ای در راکتورها، مقدار زیادی آب آلوده به مواد رادیواکتیو تولید کرده که اکنون در مخازن بزرگی نگهداری می‌شود. ژاپن سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که قصد دارد این آب‌ها را تصفیه کرده و پس از رقیق کردن آن را در اقیانوس رها کند. علیرغم مخالفت‌های بسیار در داخل و خارج، این اقدام از آگوست ۲۰۲۳ آغاز شد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار تن آب تصفیه شده در اقیانوس تخلیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت