Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از افزایش اعتبارات ورزش بانوان در استان ها برای سال آینده خبر داد.

به گزارش برنا،  مدیران کل حوزه بانوان استانداری­ ها و معاونین ورزش بانوان استان­ های مرکزی و قم امروز با حضور در دفتر معاونت توسعه ورزش بانوان با مهین فرهادی زاد دیدار و پیرامون امور ورزشی و مسائل و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مرتبط با ورزش این استان ها بحث و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش بانوان در این جلسه با بیان اینکه امور فرهنگی بانوان دشوار اما بسیار ثاثیرگذار است، گفت: برای ایجاد فضای آرامش و نبوغ بانوان باید گام های مستحکمی برداشته شود و تدوین قوانین مختلف به پررنگ تر شدن نقش بانوان کمک خواهد کرد.

فرهادی­ زاد اظهار داشت: ردیف اعتبارات توسعه ورزش بانوان در استان ها برای سال آینده بسیار بیشتر از سال 1399 درنظر گرفته شده و فضای فعالیت­ های ورزش زنان بیشتر خواهد شد. از این رو بانوان علاوه بر اعتبارات ورزش همگانی، قهرمانی و همچنین 27 صدم درصد از 9 درصد ارزش افزوده، از اعتبارات بخش خود بیش از پیش بهره ­­مند خواهد شد و مدیران ورزشی زن در استان­ها می­توانند برنامه ­های خود را در طرح های ملی و فعالیت های دیگر به خوبی انجام دهند.

او تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس ارتقایی که جایگاه ورزش زنان در سال جاری داشت بانوان از رئیس گروه به معاونت بانوان ادارات کل ورزش و جوانان استان­ ها ارتقاء پیدا کردند و آموزش های میانی به افرادی که در این پست قرار دارند داده می شود و پست معاونت برای آن ها ابلاغ خواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش درمورد جایگاه بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون­ های ورزشی گفت: دو پست نایب رئیسی برای فدراسیون­ ها درنظر گرفته شده که نایب رئیس بانوان به تشخیص و با رای اعضا مجمع می تواند نایب رئیس اول یا دوم باشد.

مهین فرهادی زاد اضافه کرد: پس از تایید اساسنامه فدراسیون­ های ورزشی در شورای نگهبان، در آیین­ نامه مربوط به هیات ­های ورزشی نیز جایگاه نایب رئیس بانوان دقیقا مشخص خواهد شد.

مدیران حاضر ضمن ارائه گزارش از وضعیت بانوان در بخش خود خواستار تخصیص بودجه ابلاغی بیشتر به بانوان و تعامل بهتر نواب رئیس بانوان فدراسیون ها و نواب رئیس هیات های ورزشی شدند و مشکلات بخش خود را مطرح کردند. معاون توسعه ورزش بانوان نیز راه کارهای مختلف را ارائه و قول مساعد برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را داد.

کسایی پور مدیرکل زنان و خانواده استانداری مرکزی، صدیقه صدیق مشاور استاندار در امور بانوان و مدیرکل بانوان و خانواده استان قم، مهین علی بخشی معاون ورزش بانوان استان مرکزی، سیده لیلا انوری معاون ورزش بانوان قم، فرزانه رحمتی عضو شورای شهر اراک و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر و طوفان محمدی عضو شورای شهر و رئیس کمیته خدمات شهر و بازرسی در این دیدار حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان ورزش بانوان استان ها نایب رئیس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است