Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در رده بانوان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت در رده بانوان برگزار شد.

در این روز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مسابقات فقط در رده بانوان به میزبانی آکادمی راد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول و در رده ریکرو بانوان، تیم اشتادسازه 4 بر یک مقابل دانشگاه آزاد به پیروزی رسید. تیم فولاد مکران با همین نتیجه مقابل هیئت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته دوم و در رده ریکرو بانوان تیم اشتادسازه با نتیجه 3 بر 2 مقابل آکادمی راد به پیروزی رسید. دانشگاه آزاد هم 4  بر یک مقابل فولاد مکران به برتری رسید.

در هفته اول و در رده کامپوند بانوان، تیم هیئت چهارمحال بختیاری 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت. آکادمی راد ٤ بر یک مقابل مس کرمان به برتری رسید. مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی با نتیجه 5 بر صفر مقابل محبوب تهران به پیروزی رسید.

در هفته دوم و در رده کامپوند بانوان تیم فولاد مکران با نتیجه 5 بر صفر مغلوب آکادمی راد شد. هیئت چهارمحال بختیاری 4 بر یک مقابل محبوب تهران به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی برابر مس کرمان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

CAS شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان پیروزی رسید فولاد مکران بر یک مقابل آکادمی راد هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس

هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه شركت صبا فولاد خلیج فارس برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ با حضور سهامداران، وکیل یا نماینده قانونی آنان برگزار شد.

در این نشست دکتر مهراب برزویی معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان رئیس مجمع، دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان دبیر مجمع و همچنین ناظرین مجمع، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و معاون مالی و اقتصادی شرکت صبا فولاد خلیج فارس حضور داشتند.

همچنین رئیس و اعضای هیأت مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیگر حاضرین در این جلسه بودند.

در این نشست گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و گزارش تفسیری مدیریت، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ارائه شد.

تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ ، تصویب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰  آذر ماه ۱۴۰۳ و تفویض اختیار در خصوص تعیین پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی به هیأت مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های قانونی شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و تعیین پاداش هیأت مدیره، دیگر دستورکارهای این جلسه بود.

پایان خبر/

دیگر خبرها

  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • تساوی فوتسالیست‌های فولاد هرمزگان در دیداری خارج از خانه
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان