Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین بازمانده شورای پرحاشیه شهر ساری در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شورا و شهرداری دستگیر و تیر خلاص و انحلال بر پیکره این نهاد مردمی وارد شد.

به گزارش مهر، آخرین بازمانده گروه ۹ نفر شورای شهر ساری روز پنجشنبه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دراطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شد.

پیش از این هشت عضو شورای شهر ساری در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری و شورا، شهردار و چند تن از مدیران شهرداری دستگیر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستگیری آخرین بازمانده شورای شهر ساری، عملاً این نهاد شهری منحل شد و قائم مقامی شورای شهر ساری طبق اعلام وزارت کشور به استانداری محول می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003CHl

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساری شورای شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد