Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید تا رحمان رضایی همچنان با ذوب‌آهن پیروز نشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس تیم‌‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن برای خاتمه دادن به روند ناکامی‌های اخیرش محتاج پیروزی بود و برای رسیدن به این منظور کار سختی مقابل گل‌گهر در پیش داشت. ذوب‌آهن در 3 هفته اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده و نتایج ضعیف این تیم در کنار درگیر شدن تعداد زیادی از بازیکنان اصلی به ویروس کرونا، رحمان رضایی و شاگردانش را تحت فشار زیادی قرار داده بود. سبزپوشان اصفهانی در این دیدار مقابل تیمی به میدان رفتند که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. گل‌گهر همراه با قلعه‌نویی فوتبالی هجومی و زیبا را به نمایش می‌گذارد که هم خوب گل می‌زند و هم خوب گل می‌خورد.

نمایش هفته‌ گذشته ذوب‌آهن مقابل استقلال نشان داد که تیم رحمان رضایی با وجود کمبود بازیکن موثر و مشکلات زیادی که با آن درگیر بود، از نظر تاکتیکی به ثبات نسبی رسیده و همین امر شرایط آنها را تا حدودی بهبود بخشیده بود.

سبزپوشان اصفهانی از ابتدای لیگ تاکنون بردی نداشته و 3 بازی آخر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز به دست آورده‌ بودند تا شرایط برای این تیم بحرانی‌تر از قبل شود. شاگردان رضایی از 6 بازی قبلی خود تنها 4 امتیاز به دست آورده و با کسب 4 تساوی و 2 شکست، در رده پانزدهم جدول جای داشتند.

ذوب‌آهن مصاف امروز با گل‌گهر سیرجان را با ترکیب شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی‌فر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر آغاز کرد.

برای گل‌گهر سیرجان نیز علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری، پیمان رنجبری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا به میدان آمده‌ بودند.

در دقیقه 11 مهدی سیدعلی داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام کرد که البته واکنش تند و عجیب و غریب امیر قلعه‌نویی و اعتراض او به داور را در پی داشت. دارکو بیدوف پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما شوت او توسط علیرضا حقیقی مهار شد ولی در برگشت، علی دشتی این توپ را وارد دروازه گل‌گهر کرد تا شاگردان رضایی یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه 15 با ارسال بلند و دقیق میلاد زکی‌پور موقعیت خطرناکی برای گل‌گهر فراهم شد اما ثمری برای این تیم نداشت.

در دقیقه 20 ضربه سر پیمان رنجبری از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 28 با سرنگون شدن دانیال مومنی در محوطه جریمه گل‌گهر توسط مدافع این تیم، ذوبی‌ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند اما داور مسابقه اعتقادی به این امر نداشت. داور نیز ابراهیم تقی‌پور کمک‌مربی ذوب‌آهن را به دلیل اعتراض با کارت زرد خود جریمه کرد.

در دقیقه 29 یک ضربه آزاد به سود ذوب‌آهن اعلام شد، اما شلیک سرکش فرشاد محمدی‌مهر از راه دور را علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر مشت کرد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

در  دقیقه 32 و با خطای میلاد زکی‌پور بر روی علی دشتی در محوطه جریمه گل‌گهر داور پنالتی دیگری برای ذوب‌آهن اعلام کرد. میلاد جهانی پشت این توپ قرار گرفت اما شوت نامطمئن او از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت تا این فرصت طلایی برای ذوبی‌ها از دست برود.

در دقیقه 37 ضربه سر خطرناک علیرضا ابراهیمی مماس با تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت تا این موقعیت ثمری برای شاگردان امیر قلعه‌نویی نداشته باشد.

در دقیقه 40 گل‌گهر که با نفرات زیادی به سمت دروازه ذوب‌آهن حمله می‌کرد در غفلت مدافعان ذوب‌آهن موقعیت گلزنی دیگری به دست آورد اما ضربه علیرضا ابراهیمی با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 41 گادوین منشا در محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد اما شوت سرضرب او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقایق تلف شده این دیدار گل‌گهر چند موقعیت گلزنی دیگر نیز خلق کرد اما موفق به باز کردن دروازه ذوب‌آهن نشد.

نیمه نخست این مسابقه که بسیار پرهیجان و پراتفاق دنبال شد در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.

اصفهان| برتری یک گله ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در 45 دقیقه‌ای تماشاییاصفهان| ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای رویارویی با ذوب‌آهن اعلام شداصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر گل‌گهر سیرجان مشخص شد

با آغاز نیمه دوم ترکیب گل‌گهر دستخوش یک تغییر شد و امیر قلعه‌نویی در تعویضی هجومی، یونس شاکری را به جای پیمان رنجبری به زمین فرستاد.

در دقیقه 48 گل‌گهر می‌توانست گل خورده را جبران کند اما شوت خطرناک گادوین منشا را شهاب گردان برگشت داد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

در دقیقه 57 شوت یونس شاکری از میانه زمین به قصد دروازه ذوب‌آهن از کنار دروازه شهاب گردان به بیرون رفت.

در دقیقه 58 گل‌گهر بالاخره به هدف خود رسید و با شوت علیرضا ابراهیمی که در کنج دروازه ذوب‌آهن نشست، حساب کار یک بر یک شد.

در دقیقه 67 شوت یونس شاکری از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت تا این موقعیت برای گل‌گهر از دست برود.

در دقیقه 77 شوت سرکش فرشاد محمدی‌مهر تیرک دروازه گل‌گهر را لرزاند و در برگشت نیز، ضربه سر خطرناک علی دشتی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت تا دروازه گل‌گهر از دو خطر مسلم نجات یابد.

در دقیقه 78 رحمان رضایی دو تعویض در ترکیب تیمش انجام داد و رضا حبیب‌زاده را به جای علی دشتی و عرفان پورافراز را به جای دانیال مومنی به زمین فرستاد.

در دقیقه 81 شهاب گردان شوت خطرناک یونس شاکری را دفع کرد تا دروازه ذوب‌آهن برای دومین بار باز نشود.

در دقیقه 85 حسین شنانی به جای قاسم حدادی‌فر که به دلیل مصدومیت از زمین خارج شده بود، در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفت.

در دقیقه 88 داور این دیدار به رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان اصفهانی به دلیل اعتراض به تصمیماتش کارت زرد نشان داد.

رحمان رضایی در دقیقه 90 ابوالفضل عکاشه را به جای دارکو بیدوف به زمین فرستاد. همچنین یوسف وکیا در ترکیب گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و علی‌اصغر عاشوری از زمین بازی خارج شد.

5 دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه دوم این دیدار اعلام شد.

آرمین سهرابیان در دقیقه 90+3 به دلیل خطا بر روی ابوالفضل عکاشه کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا گل‌گهر 10 نفره شود.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا رحمان رضایی همچنان در کسب برد با ذوب‌آهن ناکام بماند.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی بیرون رفت دروازه گل گهر ذوب آهن اعلام پایان رسید گل گهر سیرجان رحمان رضایی یونس شاکری شهاب گردان تا دروازه قرار گرفت قلعه نویی علی دشتی اما شوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد