Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، در پی اعتصاب برخی از معلم های حمایتی استان و تعطیلی برخی از کلاس های درس، محمدصالح جوکار اظهار کرد: سه روز است که کلا‌س‌ها تعطیل شده و دانش‌آموزان این کلاس‌ها به مدرسه نمی‌روند.

وی افزود: آموزش و پرورش پنج ماه است که حقوق این معلمان را نداده و دولت باید سریع حقوق این افراد را پرداخت کند که بتوانند با فراغ بال در کلاس‌های درس خود حاضر شده و به انجام رسالت خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: نمی‌شود که حقوق معلمان را پرداخت نکرد و اجازه بدهیم کار به چنین مسائلی کشیده شود، درخواست ما از دولت پرداخت هرچه سریع‌تر حقوق و معوقات معلمان است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معلم نباید دغدغه عدم پرداخت حقوق خود آن هم به مدت پنج ماه را داشته باشد؛ این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست و قطعا بی توجهی به آن بر روند کاری آنها و کیفیت آن هم تاثیر منفی برجای بگذارد.

پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد مجلس شورای اسلامی آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته بدون تعارف با دو موضوع منابع طبیعی و میراث فرهنگی آماده پخش شد.


نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل ساری از تخریب جنگل‌های هیرکانی گلایه کرد.
آیت الله محمدی لایینی افزود: جنگل‌های هیرکانی جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و نباید به این راحتی از تخریب آن چشم پوشی کرد.
خطیب جمعه ساری با گلایه از سازمان منایع طبیعی که متولی این سرمایه‌های خدادادی است گفت: چرا سازمان منابع طبیعی به تخریب جنگل‌های ارزشمند هیرکانی عکس العمل نشان نمی‌دهد و به این مسائل ورود و خاطیان را شناسایی نمی‌کند؟
آیت الله محمدی لایینی از دستگاه قضایی خواست هر چه زودتر خاطیان جنگل‌های مازندران را شناسایی و با آنها برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

در خبر‌ها آمده بود قرار است باغ تاریخی ۸ هکتاری رامسر به شرکت تعاونی مسکن یکی از ادارات واگذار و در آنجا خانه سازی انجام شود.
این باغ که از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و قرار بود در فهرست آثار تاریخی ثبت شود با کم کاری وزارت میراث فرهنگی تاکنون این کار انجام نشد.
مردم و کارشناسان در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: باغ ۸ هکتاری رامسر که بخشی از جنگل‌های هیرکانی محسوب می‌شود نباید تخریب شود و باید به عنوان آثار تاریخی از آن نگهداری شود.

حسین قبادی و بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • گلایه‌های ملی‌پوش پرش ارتفاع کشور از کم‌لطفی مسئولان
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان