Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری عصر پنجشنبه در نشست بررسی پروژه ۶ هزار واحدی مسکن محرومان دولت آباد افزود: زمین مورد نیاز این مجموعه از طرف بنیاد مستضعفان به صورت مجانی تامین شده است و با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی موضوع تغییرکاربری ها و تامین زیرساخت‌های پروژه انجام می شود.

وی عنوان کرد: این پروژه بزرگ از اولویت های استان در حوزه مسکن است و تمامی دستگاه ها برحسب وظایف محوله در روند اجرایی آن را پشتیبانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از رسالت های بنیاد مستضعفان را کمک به محرومین دانست و گفت: منافع این پروژه‌ عظیم و عام المنفعه به محرومین و اقشار ضعیف بازمی گردد و برهمین اساس بنیاد مستضعفان تمامی ظرفیت‌ها را برای اجرای این پروژه پای کار آورده است.  

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه تهیه طرح و مراحل تصویب آن انجام شده است در ادامه عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه ۶ هزار واحدی مسکن محرومان در دهه فجر امسال آغاز می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا یک هفته آینده عملیات تجهیز کارگاه  انجام می شود.

 وی خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری آیین آغاز افتتاح، طبق روال پروژه‌های قبل بخشی از عملیات اجرایی مانند خیابان کشی‌های اولیه و تسطیح معابر و خاکبرداری انجام می شود. این کار موجب می‌شود تا مردم با آرامش و اطمینان بیشتری روند اجرایی پروژه را دنبال کنند.

معاون استاندار یادآور شد: با بهره برداری از مسکن مهر دولت آباد، ارزش افزوده خانه‌های این منطقه ۲ برابر شده است و ساخت این مجموعه ۶ هزار واحدی یک ارزش افزوده بسیار بیشتری برای شهروندان آن منطقه ایجاد می کند.

وی با ذکر این نکته که ساخت یک مجموعه ۶ هزار واحد می تواند یک گردش مالی بسیار مناسب در استان ایجاد کند در ادامه عنوان کرد: از مجریان پروژه خواسته شده از نیروهای بومی استان در روند اجرایی این پروژه استفاده کنند و همچنین مصالح مورد نیازشان را از کرمانشاه تهیه کنند.

سالاری افزود: با این کار زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان کرمانشاهی و همچنین رونق اقتصادی شرکت های عمرانی و ساختمانی استان نیز فراهم می شود.

برچسب‌ها توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسکن کرمانشاه پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسکن کرمانشاه توسعه ایران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مسکن کرمانشاه اخبار کنکور بنیاد مستضعفان ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن