Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مجری کل طرح‌های زیربنایی ، علیرضا صلواتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل این استان، با تاکید بر ضرورت پیگیری اعتبارات زیرسازی خط آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد اظهار داشت: موضوع تخصیص کامل اعتبارات مورد نیاز برای زیرسازی مسیر راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تا پایان خرداد ۱۴۰۰ باید به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت اجرای راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر حفر تونل‌های مسیر در ۱۰ جبهه‌ کاری و نیز 2 دهنه پل بزرگ و مرتفع در 2 قطعه در حال اجرا است.

صلواتی تصریح کرد: برای جرای این طرح تاکنون ۲۳۵ میلیارد تومان هزینه شده و هم‌اینک از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار شده است و مطابق برنامه زمانبندی تا خردادماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مجری آزاد راه‌های کل کشور خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی همه ایستگاه‌های مسیر خط آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد آغاز شده است و وجود سرما و برودت هوا در سرعت پیشرفت کار تغییری ایجاد نکرده است.

صلواتی افزود: پیمانکار ایستگاه شهرکرد نیز تعیین شده و با تحویل زمین، عملیات اجرایی آن با ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

در این نشست اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری از مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان به دلیل پیشرفت مطلوب راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۹۵ کیلومتر طول دارد و با اجرای پروژه راه‌آهن چهارمحال و بختیاری، تحول بزرگی در جابجایی و حمل و نقل ریلی مسافر و کالا، بین استان‌های بزرگ و صنعتی کشور رخ می‌دهد و فاصله استان‌های جنوبی تا مرکز کشور حدود ۵۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

برچسب‌ها سفیددشت رونق تولید توسعه ایران شهرکرد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفیددشت رونق تولید توسعه ایران شهرکرد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کارآمدی دولت سفیددشت رونق تولید توسعه ایران شهرکرد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کارآمدی دولت اخبار کنکور آهن مبارکه به سفیددشت راه آهن مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۲ اردیبهشت به افق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ 
اذان ظهر ۱۲:۰۵
غروب آفتاب ۱۸:۴۱
اذان مغرب ۱۸:۵۹
نیمه شب شرعی ۲۳:۲۲
اذان صبح فردا ۰۴:۰۳
طلوع آفتاب فردا ۰۵:۲۹

دیگر خبرها

  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • اوقات شرعی ۴ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • اوقات شرعی ۳ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • اوقات شرعی ۲ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی