Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@18:14:58 GMT

داستان حبس اسکی‌بازان در تله‌کابین توچال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۹۲۰

داستان حبس اسکی‌بازان در تله‌کابین توچال

قطعی چند دقیقه‌ای برق شهری که امروز (پنجشنبه) اتفاق افتاد، باعث شد تله‌کابین توچال برای دقایقی متوقف شود، به همین دلیل تعدادی از اسکی بازان به مدت ۱۰ دقیقه درون تله‌کابین و در ارتفاعات گرفتار شدند اما پس از تامین برق تله‌کابین از محل ژنراتورهای پیست و پس از آن رفع مشکل برق، تله‌کابین دوباره راه‌اندازی شد اما شائبه‌های مختلفی در مورد توقف یک ساعته تله‌کابین به گوش رسید که از سوی مسئولان پیست و همچنین برخی از اسکی‌بازان رد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروغ عباسی، از ملی‌پوشان و قهرمانان اسکی که در زمان قعطی برق در تله‌کابین توچال بوده در این مورد گفت: فکر می‌کنیم نهایت ۱۵ دقیقه بود. سرعت باد خیلی زیاد بود و ما فکر کردیم به همین دلیل خط متوقف شده است. این اتفاقی عادی است و احتمال دارد در تمام پیست‌های اسکی جهان چنین مسائلی پیش بیاید. از طرفی مشکل زود رفع شد و دوباره تله‌کابین شروع به کار کرد.

ملازاده، مسئول فنی پیست اسکی توچال هم در این مورد گفت: ما در کوهستان که محل نصب تله‌کابین است، برق پایدار نداریم و احتمال قطعی وجود دارد. امروز هم برق شهری قطع شد و تا ما به برق ژانراتور وصل شدیم حدود ۶- ۷ دقیقه‌ای زمان برد. بعد از آن هم دوباره برق شهری وصل شد. در کل شاید ۱۰ دقیقه خط متوقف شد. گاهی ممکن است شدت ورزش باد از ۲۵ متر بر ثانیه بیشتر شود که در این شرایط خط متوقف می‌شود که حاکی از امنیت خط است و پس از کاهش باد از حد ماکزیمم، دوباره خط راه‌اندازی می‌شود. البته موضوع امروز به باد ربطی نداشت و به دلیل قطعی برق شهری بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تله کابین تله کابین توچال توچال پیست توچال تله کابین برق شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه 28 فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج 21 بر 17 و 21 بر 18 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه 21 بر 18 مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • بهره‌برداری از اسنو پارک پیست اسکی توچال
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • ببینید | حادثه مرگبار تله‌کابین در ترکیه؛ ده‌ها نفر همچنان بین زمین و آسمان گرفتارند!