Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  صبح دیروز این متهم به دادگاه کیفری یک استان البرز منتقل شد و در حالی که درخواست تعیین تکلیف در پرونده‌اش را داشت، گفت: ۸ سال قبل به خاطر وسوسه‌های یک زن دست به جنایت زدم. من کارگر یک گاوداری در کمالشهر بودم.
صاحب کارم امیر مرد بداخلاقی بود و با کارگرانش رفتار خوبی نداشت. با این حال من به کارم ادامه می‌دادم تا اینکه همسر امیر یک روز به سراغم آمد و شروع به بدگویی از شوهرش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او می‌گفت همسرش خیلی بداخلاق است و مدام او را کتک می‌زند و آزارش می‌دهد؛ گفت که مهریه‌اش را به اجرا گذاشته و با او درگیر است.بیشتر بخوانید: بیماران پزشک کرجی وحشت کردند / جزئیات ویزیت‌های مرگ بعد هم از من خواست در مقابل دریافت پول، شوهرش را بکشم. اول قبول نکردم، اما وقتی مبلغ پول را گفت وسوسه شدم و یک روز که امیر به گاوداری آمده بود با چاقویی که مخصوص ذبح دام بود او را کشتم.
متهم در مورد نحوه دستگیری اش گفت: وقتی پلیس جسد را پیدا کرد تحقیقات شروع شد و آن‌ها به خاطر اینکه همسر مقتول با او اختلاف داشت و مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود به او مشکوک شدند و با ردیابی تلفن‌های وی متوجه تماس‌هایش با من شدند و مرا دستگیر کردند.
من هم در بازجویی‌ها گفتم که همسر مقتول مرا اجیر کرده بود تا شوهرش را بکشم. پس از اعترافات من پلیس او را نیز دستگیر کرد.
عارف - متهم به قتل - که در زمان جنایت ۳۲ سال داشت اول منکر ماجرا بود، اما وقتی متوجه شد همه مدارک علیه اوست به ناچار اعتراف کرد.
این پرونده با صدور کیفرخواست علیه عارف به اتهام مباشرت در قتل و همچنین اتهام معاونت در قتل برای همسر مقتول به شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز رفت و متهمان تحت محاکمه قرار گرفتند.
عارف باتوجه به درخواست اولیای دم به اتهام قتل عمد به قصاص و همسر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
بدین ترتیب با گذشت هشت سال از زندانی شدن متهم در حالی که فرزند مقتول از قصاص متهم چشم پوشی کرده بود، اما پدر و مادر مقتول همچنان بر قصاص تأکید داشتند با این حال برای اجرای حکم نیز حاضر نمی‌شدند تا اینکه عارف با ارسال نامه‌ای از قضات درخواست تعیین تکلیف در پرونده‌اش را کرد.
قاضی فلاحی رئیس شعبه یک دادگاه کیفری البرز درباره این پرونده گفت: چنانچه پدر و مادر مقتول نیز به این مرد رضایت بدهند وی از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهد شد، اما در غیر این صورت باید منتظر کسب تکلیف درباره رضایت پدر و مادر مقتول بمانیم و اگر مراجعه نکنند دادگاه برای وی تصمیم می‌گیرد. منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث ویروس کرونا در ایران همسر مقتول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه دیدار امروز کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب، رهبری در واکنش به اقدام یکی از کارگران که روی چفیه نوشته بود: «انگشتر آقا» فرمودند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر اگر انگشتر می‌خواهد بیاید بگیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899066

دیگر خبرها

  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم