Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در قرارگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: پس از یک ماه از اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان نیازمند یک آسیب‌شناسی در این طرح هستیم.

او با اشاره به همکاری دستگاه‌های متولی در اجرای این طرح افزود: هدف اصلی این طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش تعداد بیماران بستری و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مردم از تجمع در واحدهای عرضه آجیل‌ و میوه خودداری کنند/ وضعیت شکننده و ناپایدار است

مردانی با تاکید بر اینکه پس از گذشت یکماه از اجرای طرح سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان نیازمند یک آسیب‌شناسی هستیم اضافه کرد: سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، هلال‌احمر، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها در طول یکماه گذشته همراهی خوبی در اجرای طرح داشتند.

او ادامه داد: مقرر شد یک بازرس از تهران به چهارمحال و بختیاری سفر کند و اجرای این طرح را در سه حوزه مراقبت، حمایت و نظارت ارزیابی کند، بنابراین آسیب‌شناسی این طرح در اولویت قرار بگیرد.

مردانی با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با تلاش‌های صورت گرفته در وضعیت زرد قرار گرفتند، گفت: این دو شهرستان از نقاط آسیب‌پذیر از نظر شیوع ویروس کرونا بودند، امید است هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری باشیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دستورالعمل های بهداشتی مراکز درمانی کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند

به گزارش جماران؛ امام جمعه شیراز گفت: صریح عرض می‌کنم هر گردشگر محترمی که به بازدید مسجد نصیرالملک می‌آید قدمش بر چشم اما آداب و مقررات فرهنگی را باید رعایت کنند. این‌مکان برای ما وقف شده، بهره‌برداری مسجد وکیل و‌ مسجد مشیر ما هستیم، اگر دیگری می‌خواد بیاید استفاده کند تا وقتی مزاحم ما نیست حق دارد اگر مزاحم شود شرعا و قانونا حق ندارد.

در این خصوص از مسئولان مطالبه داریم و گاه سکوت می‌کنیم که خودشان متوجه شوند اما ظاهرا بدتر می‌شود و اگر نمی‌توانند مدیریت کنند اعلام می‌کنم که مسجد نصیرالملک و مسجد وکیل را خودم و به سبک خودم مدیریت کنم. 

من شنیدم امروز به یک خانم محترم فحش دادند، اگر چنین چیزی ثابت شود می‌دانید که چه کاری سر همه در می‌آورم. هرچه ما هیچ چیزی نمی‌گوییم فکر می‌کنند همه کاره هستند. هیات امنای پوسیده‌ای که نمی‌تواند اداره کند برود کنار، کسی که نمی‌فهمد حالی‌اش می‌کنیم. فضای شهر را به بازی‌گرفتند، اگر نمی‌توانند اعلام کنند ما حداقل فضاهای مذهبی خودمان را که می‌توانیم اداره کنیم.

حجم ویدیو: 16.76M | مدت زمان ویدیو: 00:05:05 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • اعلام برندگان چهاردهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا