Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله رمضانی‌فر معتقد است در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا افراد بسیاری خانه‌نشین شده‌اند افرادی که شرایط مالی بهتری دارند می‌توانند به کسانی که در شرایط سختی هستند کمک کنند.

عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در روزهای شیوع ویروس کرونا در دو فیلم «توطئه خانوادگی» به کارگردانی خسرو ملکان و فیلم «آتش سرد» ایفای نقش کردم که هر دو اثر مربوط به روزهایی است که تب کرونا کمتر از امروز بود و با بغرنج شدن وضعیت خانه‌نشینی را ترجیح دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی‌فر در ادامه گفت: در این روزها پیشنهادی برای بازی در یک اثر داشتم که تصویربرداری‌اش در شهرستان بود و این پیشنهاد را رد کردم؛ من وضعیت مالی نسبتاً خوبی دارم که خوشبختانه می‌توانم با بیکاری کنار بیایم و از ذخیره مالی‌ام استفاده کنم اما واقعاً افرادی که ذخیره مالی ندارند در این شرایط که هر روز طولانی‌تر شدنش باعث می‌شود وضعیت بدتر از قبل شود نمی‌توانند بیکاری را انتخاب کنند و مجبور به کار کردن هستند.

این بازیگر در ادامه گفت: متأسفانه از هنرمندان حمایت چندانی صورت نمی‌گیرد، موسسه هنرمندان پیشکسوت از معدود موسسه‌هایی است که از هنرمندان حمایت می‌کند، هر چند که این موسسه حقوق چندانی پرداخت نمی‌کند اما در طول سال به مناسبت اعیاد مختلف برنامه‌هایی برای پیشکسوتان داشت و حتی مسافرت‌های خارج از تهران نیز در نظر می‌گرفت که متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این برنامه‌ها را نداشتیم اما حمایت‌هایی از سوی این موسسه شاهد بودیم که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد. نکته جالب توجه درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت این است که در این موسسه تنها بازیگران به عنوان پیشکسوتان هنر عضو نیستند، هر هنرمندی در هر عرصه‌ای با داشتن شرایط لازم می‌تواند در این موسسه عضو شود.

او افزود: در دوران کرونا بهتر است اگر قرار است فیلم یا سریالی ساخته شود با توجه به شرایط حاضر فیلمنامه را تا حد امکان به شکلی تغییر دهند که در حین ساخت خطر ابتلای عوامل به ویروس کرونا به حداقل برسد. چند ماه پیش برای بازی در یک سریال صحبت کردم که قرار شد برای جلوگیری از شیوع ویروس در فیلمنامه تغییراتی اعمال شود و اکثر صحنه‌ها داخلی شوند و به نظر کل سریال در یک ساختمان می‌گذرد. در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کنم و غیر از این اثر چند اثر دیگر نیز به من پیشنهاد شد که فیلمبرداری‌ها در شهرستان بود و من احتیاط کردم و ترجیح دادم در خانه بمانم. علاوه بر این آثار فیلم سینمایی «قاتل و وحشی» هم آماده نمایش است که فیلمبرداری آن پیش از کرونا بود و در آن نیز حضور داشتم.

بازیگر فیلم سینمایی «گاو» با اشاره به رسومی که ایرانیان در شب یلدا دارند، گفت: همیشه در شب یلدا رسم بر این بوده که اقوام و خانواده دور هم جمع شده و رسومی از جمله حافظ‌خوانی داشتیم. متأسفانه امسال شاید امکان برگزاری مراسم شب یلدا مثل سال‌های گذشته وجود ندارد؛ به هر حال ما در سالی که پشت سر گذاشتیم حتی رسومی مثل عید نوروز را هم کنار گذاشتیم؛ قطعاً لازم است امسال به دیدن یکدیگر نرویم اما اگر از این شرایط خسته شده‌ایم و می‌خواهیم شب یلدا را زنده نگاه داریم حتماً لازم است جمع‌مان بسیار کوچکتر باشد و هر چقدر هم که افراد از اعضای نزدیک خانواده‌مان هستند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و همه با فاصله از هم و استفاده از ماسک شب یلدا را دور هم باشیم.

رمضانی‌فر در ادامه گفت: من از مردم ایران خواهش می‌کنم آنهایی که شرایط مالی خوبی دارند در این روزهای سخت به کمک دیگر هموطنانمان که شرایط مالی خوبی ندارند، بروند. به هر نحوی که ممکن است افرادی که بیکاری وضعیت معیشت آن‌ها را بغرنج کرده را پیدا کنند و به هر شکلی که می‌توانند آن‌ها را کمک کنند. کرونا روزهای سختی را ساخته اما علاوه بر اینکه باعث شده ما نتوانیم با یکدیگر دست بدهیم، یا همدیگر را در آغوش بگیریم، باعث شده تا بیشتر از قبل به فکر هم باشیم و کرونا با هم بودن را به ما گوشزد می‌کند. از همه هموطنانم می‌خواهم یکدیگر را در این روزهای سخت فراموش نکنند.

بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» در پایان با تبریک شب یلدا گفت: شب یلدا را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و امیدوارم امسال هیچکس در شب یلدا به دلیل بی احتیاطی به ویروس کرونا مبتلا نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما و تلویزیون کرونا عزت الله رمضانی فر شرایط مالی ویروس کرونا شیوع ویروس رمضانی فر شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران

فهرست برخی از عملیات های اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته منتشر شد.   روزنامه جام جم در پاسخ به این سوال که «چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع بود؟» فهرست بخشی از عملیات نظامی و تروریستی اسرائیل علیه کشورمان را در ۴۵ سال گذشته را ارائه کرده که در ادامه می‌خوانید:   ۱-دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی ۲-خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت

۳- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی

۴-  فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان

۵-  مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد

۶- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم

۷-آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن

۸-فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر

۹- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم

۱۰-  آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت

۱۱-  اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری

۱۲- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز

۱۳-آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده

۱۴-فروردین۱۴۰۰ انفجار در نطنز

۱۵-  آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها

۱۶- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی

۱۷-خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی

۱۸- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری

۱۹-  فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • خوشحالی جوانان نپال از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد