Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@14:51:57 GMT

قتل در مهمانی ممنوعه در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۷۶۴

قتل در مهمانی ممنوعه در تهرانپارس

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، سرهنگ جلیل موقوقه‌ای  دراین باره گفت: در دقایق پایانی شب گذشته وقوع یک فقره قتل به ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اطلاع داده شد که در پی آن تیم عملیاتی از ماموران کلانتری با حضور در محل اقدام به بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات خود کردند.  
وی با بیان اینکه مقتول جوانی ۲۳ ساله بود که در پی وارد شدن ضربه چاقو به شکم دچار خونریزی شدید شده و به تایید عوامل درمان جان خود را از دست داده بود، گفت: ماموران با هماهنگی بازپرس کشیک قتل تحقیقات خود را آغاز کرده و در جریان آن متوجه شدند که این نزاع پس از یک مهمانی تولد در همان محدوده رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موقوقه‌ای با اشاره به انجام تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم از سوی ماموران ادامه داد: ماموران با کسب اطلاعات بیشتر در عرض کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم به قتل را که جوانی حدودا ۱۶ ساله بود، پیدا کرده و در عملیاتی او را دستگیر کردند. این فرد نیز تحت بازجویی قرار گرفته و در همان اظهارات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.
وی درباره چرایی وقوع این جرم نیز گفت: طبق اعتراف متهم و شهود، برادر قاتل و مقتول در یک مراسم تولد در محدوده تهرانپارس حضور داشتند اما در میانه مراسم با هم درگیر شده‌اند که این درگیری با وساطت دیگر افراد به پایان رسیده. این دو نفر در پایان مراسم برای هم خط نشان کشیده و برای دعوا در بیرون از محل مهمانی با هم قرار گذاشتند. یکی از طرفین دعوا نیز در تماس با برادر کوچکترش از او خواسته که به محل قرار برای دعوا بیاید و  برادر کوچکتر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رسانده است.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: دقایقی بعد از ورود برادر ۱۶ ساله به محل، او ناگهان کارد آشپزخانه را به شکم مقتول که ۲۳ سال سن داشت وارد کرده و متواری می‌شود. همین ضربه نیز منجر به مرگ او شده است.
موقوقه‌ای با بیان اینکه  پس از ورود پلیس به موضوع این فرد شناسایی و دستگیر شد، گفت: پرونده تشکیل شده برای این فرد برای بررسی به دادسرا ویژه جرائم اطفال ارجاع داده شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش

دریافت 347 KB

به گزارش همشهری آنلاین، اخیراً ویدیویی با عنوان «دیده شدن گرگ در تهرانپارس» در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که بر سر گرگ یا شغال بودن این موجودات اختلاف نظرهایی وجود دارد.

آن‌جا تهرانپارس نیست، آن حیوانات هم گرگ نیستند

محمد کرمی، رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل محیط زیست استان تهران محل فیلم‌برداری شده پارک جنگلی لویزان است و ارتباطی به تهرانپارس ندارد.وی با بیان اینکه نوع گونه داخل ویدیو هم شغال می‌باشد چراکه از لحاظ رنگ و ساختار جسمی با گرگ متفاوت است، گفت: از نظر ما باید با فردی که این اطلاعات اشتباه را منتشر کرده و باعث نگرانی مردم شده است برخورد قانونی شود.رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: یکی از مشکلاتی که موجب می‌شود حیواناتی مانند شغال و روباه اخیرا زیاد مشاهده شود، عدم مدیریت صحیح پسماند است، چراکه این حیوانات از پسماند غذا گردشگران در طبیعت تغذیه می‌کنند.کرمی ادامه داد: به همین دلیل این حیوانات غذای خوب و بدون زحمت در دسترس دارند و توسط حیوان غالب دیگری نیز کنترل نمی‌شوند و زادولدشان هم بیشتر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: این حیوانات در شرایط عادی به سمت انسان حمله‌ور نمی‌شوند و خطر آن‌ها زمانی وجود دارد که انسان به آن‌ها نزدیک شود.ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر دیده شدن گرگ در تهرانپارس؛

کد خبر 846099 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش منطقه ۴ خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا
  • ماجرای دیده شدن دسته گرگ ها در تهرانپارس چیست؟ + ویدئو | واکنش رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش
  • فیلم| پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس؟
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا
  • از ممیزی‌‌های عجیب صداوسیما؛ «دوستت دارم» نگویید ممنوعه! | فیلم
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد