Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:59:29 GMT

دخل تاکسی داران زیر تیغ کرونا

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۸۶۰۷

دخل تاکسی داران زیر تیغ کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میلاد کریمی مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان گفت: شیوع کرونا سبب کاهش ۲۵ درصدی درآمد تاکسیرانان شده است.

کریمی افزود: به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی تردد مردم در بیرون از منزل کاهش یافته است.

او بیان کرد: در دو هفته‌ای که اصناف و بازار همدان تعطیل شد از تاکسیرانان خواستیم به صورت یک روز درمیان در سر کار حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان بیان کرد: برای جبران خسارات مالی تاکسیرانان وام‌های ۲ میلیون تومانی در اختیارشان قرار دادیم. این وام‌ها به ۵۰۰ راننده تاکسی پرداخت شده است.

کریمی یادآور شد: دولت نیز وام ۶ میلیونی با سود ۱۲ درصد را برای تاکسیرانان قرار داده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبری بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی شهرداری اصفهان انجام شد

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان شامل تهیه RFP ، انتخاب مشاور، انعقاد قرارداد، برگزاری جلسات راهبری و در نهایت تحویل‌گیری پروژه‌ها، راهبری شد.

سیدمرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اداره مطالعات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این اداره ۲۵ مقاله علمی در مجلات علمی‌پژوهشی، علمی‌تخصصی و همایش‌های بین‌المللی و ملی مرتبط با مدیریت شهری ارائه کرده است که در این مقالات به بررسی پیرامون نظام توسعه شهری، کنترل و پایش هوشمند تحولات کالبدی و ساخت‌وساز در شهر اصفهان، برنامه‌ریزی جهت انسجام فضایی کالبدی شهر اصفهان برای نیل به توسعه پایدار، برنامه‌ریزی جهت بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری به‌منظور هویت‌مندی و منزلت شهر و شهروندان، تجزیه و تحلیل ضوابط شهرسازی و ارائه پیشنهادهای اصلاحی و تکمیلی، کاربست گزارش‌های کاربردی تجزیه و تحلیل آمارها و اطلاعات شهری اعم از سرانه‌ها، تراکم در تهیه طرح‌ها، برنامه‌ریزی جهت ارائه راهکارهای مطلوب جهت تعدیل معضلات و مشکلات شهری پرداخته شده است.

وی افزود: اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری در حوزه طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری تهران در سال ۱۴۰۰ برگزیده شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: مقاله اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی در دومین همایش ملی رقابت‌پذیری و آینده تحولات شهری در سال، هفتمین کنفرانس بین‌المللی نوآوری در مهندسی معماری و شهرسازی در سال ۱۴۰۲، هفتمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش در علوم مهندسی و چهارمین کنگره بین‌المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا در ۱۴۰۰ به‌عنوان برگزیده برتر انتخاب شد.

حسام‌نژاد ادامه داد: اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی در چهارمین همایش بین‌المللی و هشتمین همایش ملی معماری، مرمت، شهرسازی و محیط‌زیست پایدار در قالب ارائه مقاله در ۱۴۰۰ و در سومین کنفرانس بین‌المللی معماری، عمران، شهرسازی، محیط‌زیست و افق‌های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب در قالب ارائه مقاله در ۱۴۰۲ شرکت کرد.

وی بیان کرد: مقاله اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی در فصلنامه علمی پژوهشی و پژوهش‌های جغرافیای انسانی در ۱۴۰۲ پذیرش شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی در قالب ارائه مقاله در چهارمین همایش بین‌المللی، هشتمین همایش ملی معماری، مرمت، شهرسازی و محیط زیست پایدار در ۱۴۰۰ و دومین کنگره بین‌المللی مهندسی عمران، معماری، مصالح ساختمانی و محیط‌زیست در ۱۴۰۱ شرکت کرد.

وی اضافه کرد: اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی در قالب ارائه مقاله در هشتمین کنگره سالانه بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری در ۱۴۰۱ و سومین کنگره بین‌المللی مهندسی عمران، معماری، مصالح ساختمانی و محیط‌زیست در ۱۴۰۲ شرکت کرد.

حسام‌نژاد با اشاره به تدوین، تألیف و انتشار کتاب اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی و معماری با هدف بومی سازی و تولید علم بیان کرد: کتاب «عرفان مجسم از خاک تا افلاک» از انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ۱۴۰۲، «دانستنی‌هایی در مورد قوانین ماده صد و دیوان عدالت اداری» از انتشارات جهاد دانشگاهی در ۱۴۰۰ توسط این اداره تألیف شد.

وی اضافه کرد: کتاب «رفتار زمانی‌مکانی جزایر گرمایی شهر اصفهان» از انتشارات ارشک در ۱۴۰۱، کتاب «درآمدی بر شناخت فضاهای بی دفاع شهری» از انتشارات هاویر در ۱۴۰۱ از کتاب‌های اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به کتاب «شهر بیوفیلیک الگوی برای پایداری توسعه شهری اصفهان» گفت: این کتاب از انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ۱۴۰۲ است.

وی ادامه داد: کتاب «مفهوم شناسی اندیشه حق به شهر در کلان‌شهر اصفهان» از انتشارات جهاد دانشگاهی در ۱۴۰۱، کتاب «تحلیلی بر شناخت فضایی فقری شهری در کلان‌شهر اصفهان» از انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ۱۴۰۲ و چاپ دوم کتاب «دانستنی‌هایی در مورد قوانین ماده صد و دیوان عدالت اداری» از انتشارات جهاد دانشگاهی در ۱۴۰۲ از کتاب‌های تألیف شده اداره مطالعات و برنامه‌ریزی شهری معاونت شهرسازی اصفهان است.

حسام‌نژاد با اشاره به برگزاری سلسله نشست راهبردهای شهرسازی و معماری خاطر نشان کرد: ۲۷ نشست از مجموع سلسله نشست راهبردهای شهرسازی و معماری با هدف ایجاد زمینه دانش‌بنیان در مدیران و کارکنان شهرداری و دانشجویان مرتبط با علوم شهری برگزار شد و در این نشست‌ها تأکید اساسی بر بومی‌سازی علوم شهری و انتقال تجربیات نوین در حوزه شهرسازی، معماری و برنامه‌ریزی شهری به منظور بسترسازی اجرای آن در شهر اصفهان، بوده است.

وی ادامه داد: ۱۲ دوره آموزش تخصصی برای کارکنان شهرسازی ستاد و مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار شد، همچنین پروژه‌های مطالعاتی (فاز صفر و یک طرح‌های توسعه شهری) نیز انجام شد.

۲۲ شماره نشریه علمی‌آموزشی رصد با هدف انتقال تجربیات و اقدامات نوین در حوزه شهرسازی و معماری منتشر شده است

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان اضافه کرد: بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی معاونت شهرسازی و معماری شامل تهیه RFP ، انتخاب مشاور، انعقاد قرارداد، برگزاری جلسات راهبری و در نهایت تحویل‌گیری پروژه‌ها، راهبری شد که این پروژه‌ها شامل، آسیب شناسی طرح‌های جامع شهری، تصویربرداری بختیار دشت، مستندسازی اقدامات انجام گرفته سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، تولید محتوای تخصصی اسناد پشتیبان توسعه شهری، کشف و شناسایی ۴۰ نقطه تاریخی شهر اصفهان (شهر پنهان)، موزه بازآفرینی شهر اصفهان، بررسی و مدل سازی فرونشست زمین شهر اصفهان است.

وی با انتشار نشریه علمی‌آموزشی رصد بیان کرد: ۲۲ شماره نشریه علمی‌آموزشی رصد با هدف انتقال تجربیات و اقدامات نوین در حوزه شهرسازی و معماری منتشر شده است.

حسام‌نژاد با اشاره به حمایت از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی از ۲۳ پایان نامه حمایت مالی و معنوی کرده است

وی گفت: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به بررسی و ارزیابی پروپوزال‌های دریافتی، تأیید موضوع یا اصلاحات مورد نیاز می‌پردازد، پس از تصویب موضوعات و هدایت پایان‌نامه‌ها با توجه به رسالت حوزه شهرسازی معماری تأیید نهایی صورت می‌گیرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری کمیته مدیریت دانش معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بیان کرد: در کمیته مدیریت شهری در مجموع ۲۵۰ پیشنهاد کارکنان، ۳۵ پیشنهاد شهروندی، ۱۹ طرح پژوهشی، ۳۵ تجربه و کتاب بررسی شده است.

وی با اشاره به همکاری با سایر معاونت‌های شهرداری و دستگاه‌های اداری خارج از شهرداری تصریح کرد: همکاری در بازنگری و تهیه برنامه اصفهان ۱۴۰۵، همکاری در برگزاری فراخوان مرحله دوم طرح جامع شهر اصفهان با رویکرد جدید، شرکت در جلسات تخصصی طرح جامع، برنامه‌ریزی برگزاری جلسات کمیته اجرایی ساختمان پایدار شهر اصفهان، انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین معاونت شهرسازی و معماری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در مورد مشارکت در چاپ کتاب، بررسی پروژه مطالعه روایت و تاریخ شفاهی محلات شهر اصفهان، شرکت در جلسه‌های مدیریت بحران استانداری و همکاری در برگزاری همایش ملی پایداری در محیط‌های انسان ساخت از عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به حساب می‌آید.

کد خبر 744064

دیگر خبرها

  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • ساخت دو ورزشگاه برای معلولان در سال جدید
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • راهبری بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی شهرداری اصفهان انجام شد