Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رمضان دانش روز جمعه در بازدید از گردنه حیران گفت: راهداران با امکانات و تجهیزات لازم در حال نمک پاشی و برف روبی مسیرهای برف گیر آستارا هستند و با توجه به یخبندان گردنه حیران، خودروها به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

فرماندار آستارا نیز شب گذشته بعد از بازدید از گردنه حیران آستارا گفت: ۲ تیم راهداری مجهز به ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش هستند و نمک و ماسه مورد نیاز راهداران به اندازه کافی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس صابر افزود: باران شدید موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به محور آستارا - اردبیل می شود و راهداران و پلیس راه با آمادگی کامل، جاده های اصلی و فرعی را برای تردد آماده می کنند.

گردنه حیران از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل، همواره از حجم بالای تردد برخوردار است.

فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا دمای هوا را در زمان گزارش این خبر چهار درجه، رطوبت آن را ۹۲ درصد و مقدار بارش در شبانه روز گذشته را ۲۲ میلیمتر اعلام و برای فردا، آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا زنجیر چرخ استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا زنجیر چرخ استان اردبیل بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا زنجیر چرخ استان اردبیل بارش برف اخبار کنکور گردنه حیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

یوسف بنی اسدی افزود :  همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه های تیوان و کبکان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان داشت: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیرها جریان دارد.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری امروز پنجشنبه نیز در استان تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا