Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از هیأت قایقرانی استان اصفهان، سید محمد طباطبایی در جلسه‌ای با حضور نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی، در خصوص مسائل قایقرانی استان اصفهان اظهار داشت: قایقرانی رشته المپیکی است و طی سال‌های اخیر رئیس هیأت قایقرانی زحمات زیادی را کشیده‌ است؛ از لحاظ سرمایه انسانی و نرم‌افزاری مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: یکی از مشکلات قایقرانی استان اصفهان بحث رودخانه زاینده‌رود است که زمانی که آب دارد یک فرصت بسیار مناسب است؛ امیدواریم با ذخیره آبی در بخشی از رودخانه بتوانیم به صورت دائمی از این فرصت استفاده کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: برای آموزش تکنیک‌های قایقرانی نیز استخر‌هایی را در اختیار هیأت قایقرانی قرار دهیم؛ شهرستان گلپایگان سد پرظرفیت و با حجم آبی خوبی دارد، در تیران و کرون نیز سد خاکی خوبی برای تمرینات قایقرانی وجود دارد؛ شهرستان سمیرم، لنجان و  مبارکه نیز این ظرفیت را دارند.

طباطبایی با بیان این‌که می‌توانیم، حوزه آموزش را در استخر شهرستان‌‌ها انجام دهیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب قطب قایقرانی کشور شویم و براساس سیاست‌ها و اهداف عالی ورزش اقدام کنیم.

حیف است از پتانسیل قایقرانی اصفهان استفاده نشود

کتایون اشرف، نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی که در این جلسه حضور داشت صحبت‌های اعضای حاضر در جلسه را شنید و بررسی‌های لازم برای پیگیری موارد و مشکلات مطرح شده را انجام داد.

اشرف همچنین اظهار داشت: اصفهان یکی از استان‌های با پتانسیل بالا در قایقرانی است و حیف است از این پتانسیل استفاده نشود؛ باید به صورت زیربنایی کار کنیم.

نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: اصفهان همیشه یار فدراسیون قایقرانی بوده است و امیدواریم دوباره اصفهان به صورت قوی در عرصه قایقرانی کشور حاضر باشد.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام شده در جلسه گفت: باید به صورت درست و کامل برای طرح‌هایی که وجود دارد، برنامه‌ریزی کرد؛ فدراسیون قایقرانی نیز تاحد امکان از برنامه‌ها حمایت خواهد کرد.

علی‌رضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی هم در خلال این جلسه به صورت مجازی حضور پیدا کرد و علاوه بر شنیدن صحبت‌های اعضای جلسه، با اشاره به ظرفیت و منابع آبی موجود در استان اصفهان ابراز امیدواری کرد، قایقرانی اصفهان روز به روز جایگاه بهتری پیدا کند.

اصفهان مقر اصلی رفتینگ آسیا است

سلمان قاضی‌عسگر هم در این جلسه بیان داشت: قایقرانی از رشته‌هایی است که برخود شخصی ندارد و از همین رو در زمان کرونا نیز می‌تواند فعالیت کند؛ ۵ شهرستان فعال در کنار اصفهان در قایقرانی داریم.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان افزود: قرار شده یک استخر در اختیار قایقرانی اصفهان قرار بگیرد تا حداقل استعدادیابی و آموزش‌های اولیه را در استخر‌ها انجام دهیم؛ همچنین تیم قایقرانی اصفهان را در لیگ برتر خواهیم داشت که با مربی‌گری احمدرضا طالبیان خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش رفتینگ گفت: در بخش رفتینگ اصفهان به عنوان مقر اصلی کنفدراسیون آسیا شناخته شد و اگر در این زمینه حمایت انجام نشود، کشورهای دیگر گوی سبقت را می‌ربایند؛ باید با دید فرااستانی به رفتینگ نگاه شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در پایان تصریح کرد: پیشنهاد شده که کمپ آموزشی رفتینگ آسیا را در اصفهان برگزار کنیم و اگر فدراسیون قایقرانی حمایت کند این کمپ با مدرس جهانی در اصفهان برگزار کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: قایقرانی ورزش اصفهان هیأت قایقرانی مدیرکل ورزش اصفهان فدراسیون قایقرانی رفتینگ رئیس فدراسیون قایقرانی قایقرانی استان اصفهان نایب رئیس فدراسیون قایقرانی اصفهان هیأت قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز رای یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کلاهبرداری و فساد مالی (کینگ مانی) مربوط به شرکت بادران صادر شد و بر اساس این رای، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد.

شهره موسوی، همسر فریدون قربانیان (مالک و مدیرعامل شرکت بادران)، که عضو هیئت رئیسه این شرکت بود، بعد از بازداشت به مدت حدود دو سال، حالا با اعلام آرای مربوط به این پرونده، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد. همسر موسوی هم که متهم ردیف اول این پرونده است؛ با حکمی 20 ساله راهی زندان شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدرسایون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال