Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   محمد حمیدی فرماندار گرگان گفت: با بارش برف در روستای زیارت، ازدحام شهروندان و کم عرض بودن جاده منتهی به این روستا، هم اکنون شاهد ترافیک بالای این مسیر هستیم.


محمد حمیدی از مسدودی موقت مسیر روستای توریستی زیارت خبرداد و گفت: این مسیر از ساعت ١۴ امروز (جمعه) از محل پل سید مسعود موقتی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گرگان از مردم خواست: به علت شرایط اضطراری به محور ناهارخوران و روستای زیارت مراجعه نکنند.


ساعتی پیش مدیر کل راهداری گلستان هم گفت: برای پیشگیری از خطر‌های احتمالی، محور توسکستان گرگان به سمنان فعلا بسته شد.

 

انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف بازی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از لغزندگی برخی جاده‌های استان خبر داد و گفت: همچنین برخی از محورهای استان نیز بر اثر سیلاب مسدود شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: محور بیرجند به اسدیه در 5 کیلومتری اسدیه و محور اسدیه به سربیشه حوالی روستای گزند به دلیل سیلاب جاده مسدود شده و تردد امکان پذیر نیست.

وی افزود: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند. رانندگان در صورت لزوم از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند. برخی از جاده‌های خراسان جنوبی براثر باران‌های رگباری از بامداد امروز، لغزنده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محور‌های بیرجند، قاین، زیرکوه، سربیشه و کیلومتر 80 دیهوک به کرمان بارش باران گزارش شده و محور‌ها لغزنده است. ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

هوای خراسان جنوبی سرد می‌شود

سمیه لطفی نیز در جمع خبرنگاران گفت: مطابق با الگوی نقشه‌ها و آخرین اجرای مدل‌های پیش یابی با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا امشب گاهی وزش تند باد لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها بویژه در شمال شرق استان دور از انتظار نخواهد بود. دمای هوا تا صبح فردا روند کاهشی دارد و هشدار سطح نارنجی روز گذشته صادر شده و  تا امشب در استان ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی تصریح کرد: پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان و و چرای دام در حوزه مسیر‌ها و رودخانه‌های فصلی کماکان باید مدنظر قرار گیرد.

252 محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد

سرهنگ رضایی گفت: محور بیرجند به اسدیه در 5 کیلومتری اسدیه و محور اسدیه به سربیشه حوالی روستای گزند به دلیل سیلاب جاده مسدود شده و تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه استان افزود: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند. رانندگان در صورت لزوم از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • محور دلگان به ذهکلوت مسدود شد
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • بارش باران و تگرگ مسیر دارزین به دهبکری بم را مسدود کرد
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب