Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۸ با یادآوری این مطلب که بکارگیری نیرو در بدنه شهرداری تهران در سال‌های گذشته شخص محور بوده است، گفت: سیستم جدید جذب نیرو درشهرداری تهران علمی و دگرگون شده است. خبرگزاری میزان- مهناز استقامتی، شهردار منطقه ۸ همزمان با بازدید از کانون ارزیابی مدیران شهرداری تهران در محل پارک شهر، تاکید کرد: خوشبختانه روند استخدام و بکارگیری نیرو در شهرداری تهران در قیاس با گذشته کاملا تغییر کرده و این تحولات ناشی از نوع نگاه مدیران شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در گذشته بکارگیری نیرو از طریق کارگروه‌های تخصصی و برگزاری آزمون‌های علمی صورت نمی‌گرفت و به این ساز و کار توجهی نمی‌شد و اشخاص نقش محوری و اصلی را در بکارگیری نیرو ایفا می‌کردند.

استقامتی ادامه داد: خوشبختانه در جریان بازدیدی که امروز از کانون ارزیابی مدیران صورت گرفت، مشخص شد که شهرداری تهران از طریق فرایند‌های علمی و براساس نیازسنجی علمی درقالب برگزاری آزمون‌های تخصصی و نیز احراز صلاحیت در کانون‌های ارزیابی نسبت به گزینش و بکارگیری نیرو اقدام کرده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه فرایند مذکور به عنوان یک روند همیشگی در جذب نیرو در شهرداری تهران، سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، افزود: بخشی از تغییر و تحولات اخیر در سازوکار گزینش نیرو‌ها در شهرداری تهران ناشی از رویکرد مدیران شهرداری تهران است. اما انتظار می‌رود که این فرآیند علمی جذب نیرو به عنوان یک روند قانونی که مصوب شورای اسلامی شهر تهران است تداوم داشته باشد.

شهردار منطقه ۸ همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه در جریان بازدید از کانون ارزیابی مدیران، برخی از پذیرفته شدگان آزمون دستیارمدیران شهرداری تهران دغدغه‌های خود را مطرح کردند گفت: به عنوان مثال دغدغه مشترک بسیاری از داوطلبان این بود که علی رغم کسب نمره بالا در آزمون، در بخش ارزیابی به عنوان فرد واجد صلاحیت شناخته نشوند.

استقامتی همچنین درباره ویژگی‌های دستیار مدیران شهرداری تهران نیز گفت: دستیار مدیر قاعدتا باید تخصص و درک بالایی از فضای کاری و در عین حال موضوعاتی که مرتبط با حوزه شهرداری تهران است داشته باشد.

شهردار منطقه ۸ با تاکید بر اینکه دستیاران باید به موضوعات هفت گانه‌ای که به مدیران شهرداری مرتبط است اشراف کامل داشته باشند تاکید کرد: دستیاران مدیران به عنوان نیرو‌های جوان و با انگیزه باید قادر باشند که ایده‌های جدید را به مدیران انتقال دهند و تلاش کنند نقش موثری در افزایش سرعت تصمیم گیری‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
هدف شهرداری مرمت، بازسازی و مناسب سازی مکان های تاریخی است
انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران ارزیابی عملکرد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تهران شهرداری تهران شهردار منطقه ۸ بکارگیری نیرو جذب نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: ۳۳ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف فرودگاه یاسوج هزینه شد و در تلاش هستیم تا تعداد پروازهای این فرودگاه را افزایش بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عنایت انصاری‌فرد، امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۲۴ سورتی پرواز، یک هزار و ۴۸ نفر اعزام و پذیرش مسافر و ۱۲ هزار و ۴٣٣ کیلوگرم در فرودگاه شهدای یاسوج در فرودین امسال انجام گرفته‌است.

وی افزود: امید است در سال‌جاری با حمایت و پیگیری‌های مدیران ارشد استان افزایش پروازها در مسیر تهران و ایجاد مسیرهای جدید، شاهد رشد و ارتقا در این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج، گفت: در سال گذشته تعداد ۲۵۱ پرواز، ۱۸ هزار و ۵۴۰ مسافر اعزام و پذیرش و افزون بر ۱۵۴ هزار و ٢١٧ کیلوگرم بار در فرودگاه یاسوج جابه‌جا شده‌است.

وی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان و در مسیر تهران یاسوج تهران انجام شده‌است، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، عملیات توسعه و بهسازی در امور عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و امور امنیتی در فرودگاه یاسوج هزینه شده‌است.

انصاری خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه‌ها عبارتند از توسعه و بهسازی ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی، خرید دستگاه‌های چیلر ٢٨٠ تنی، هواساز و احداث ساختمان‌های مربوطه و نصب آنها به‌منظور ایجاد هوای خنک در سالن ترمینال برای رفاه حال مسافران، بهسازی ساختمان‌های سپاه حفاظت و پلیس، خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در ایرساید و لندساید و نصب راه‌بند ضد تروریستی و دستگاه اکسس کنترل به‌منظور افزایش ضریب امنیتی است.

وی گفت: طبق مقررات و دستور معاونت محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاه موظف هستند زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات لازم را در فرودگاه‌ها مهیا کنند و برقراری پرواز پس از درخواست و مطالبه مردم باید توسط مدیران ارشد استانی اقدام شود.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: در فرودگاه یاسوج همه امکانات و زیر ساخت‌ها و تجهیزات برای برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی مهیا است.

کد خبر 746655

دیگر خبرها

  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است