Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:01:19 GMT

نانوایی‌های نمونه شهرستان اسکو تشویق می شوند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۱۸۷۷

نانوایی‌های نمونه شهرستان اسکو تشویق می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضی منش در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اسکو، با بیان اینکه سیاست تشویق و تنبیه در کارگروه آرد و نان شهرستان تداوم خواهد یافت‌، اظهار داشت: کاهش ۳۰ درصدی سهمیه آرد پنج نانوایی متخلف در سطح شهرستان اعمال می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نانوایی‌های نمونه شهرستان با انتخاب اتحادیه نانوایان و تأیید اداره صمت شهرستان، سهمیه تشویقی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: تعداد ۳۲۳ بازرسی و ۴۷ پرونده تعزیراتی در سه ماهه سوم سال جاری نشان از توجه گشت مشترک در برخورد با تخلفات است‌.

رضی منش گفت: از مجموعه ۴۷ پرونده در سه ماهه سوم سال، ۳۳ درصد پرونده تخلفات با عنوان کم فروشی، ۲۷ درصد گران فروشی، ۲۰ درصد عدم درج قیمت، ۱۲ درصد عدم رعایت بهداشت و چهار درصد عرضه خارج از شبکه بوده شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از نانوایان، تسهیلات بدون سپرده با نرخ ۱۵ درصد به واحدهای واجد شرایط اعطا خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان تشریح کرد: افزایش جمعیت سهند بعد از سرشماری سال ۹۵ در سهمیه شهرستان لحاظ نشده و براساس برآورد شهرستان حداقل ۲۴۰ تن آرد ناشی از افزایش جمعیت سهند در سهمیه شهرستان لحاظ نشده است.

کد خبر 5104415

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکو فرماندار شهرستان اسکو نانوایی شهر جدید سهند ویروس کرونا شیراز بارش برف روز پرستار کرمانشاه گرگان قاسم سلیمانی آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج پرستار شهرکرد شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی

گوزلی در برنامه طبخ غذای‌های گونه آبزی و عرضه آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای عنصرود در بخش مرکزی اسکو بر اهمیت مصرف غذا‌های دریایی و آبزیان در سبد غذایی مردم تاکید کرد و گفت: میزان سرانه مصرف غذا‌های دریایی در آذربایجان شرقی حدود ۸ کیلوگرم است که این میزان در کل کشور ۱۴ کیلوگرم بوده و از این نظر استان ما در رتبه‌های پایین مصرف قرار دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از انجام اقدامات لازم در جهت توسعه و ترویج مصرف غذا‌های دریایی در استان خبر داد و افزود: در این راستا هر ماه در یکی از روستا‌های کم برخوردار استان آذربایجان شرقی برنامه طبخ و عرضه غذا‌های گونه آبزی در دستور کار این سازمان قرار گرفته و امروز نیز شاهد طبخ ۳۰۰ پرس ماهی آماده و توزیع آن در بین اهالی و دانش آموزان کم برخوردار روستای هدف گردشگری عنصرود در بخش مرکزی اسکو هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت