Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگ عربستان علیه یمن پروژه آمریکاست، امام خمینی وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود، تحول در دادسراها با تشکیل اتاق‌های دادرسی الکترونیک، همه ادیان در ایران از شرایط برابر برخوردارند برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جنگ عربستان علیه یمن پروژه آمریکاست، امام خمینی وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود،  تحول در دادسراها با تشکیل اتاق‌های دادرسی الکترونیک،  همه ادیان در ایران از شرایط برابر برخوردارند از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در جمعه ۵ دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ عربستان علیه یمن پروژه آمریکاست

حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن در صفحه توییتر خود نوشت: طی 2100 روز تجاوز و محاصره، فاجعهای به تمام معنا در اینجا رخ داده است.

‏در مقابل آنچه در کشور برادر یمن اتفاق می افتد، صدای انسانیت و وجدان جهانی کجاست؟

‏اهداف جنگ عربستان علیه مردم یمن اینهاست؛ نابودی انسان ها، حیوانات، درختان و حتی سنگها،

‏این پروژه آمریکا و مزدوران آن در منطقه است.

 

امام خمینی وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود

مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، جمعی از اعضای بیت امام راحل، مسئولان موسسه و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی سید حسن خمینی، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری به عنوان سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی منصوب شد.

کمساری سمت‌هایی همچون مشاورت و ریاست مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاون استاندار و رئیس سازمان ملی جوانان استان کرمان، ریاست جشنواره اشراق و معاونت فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

همچنین حمید انصاری قائم مقام سابق موسسه نیز طی حکمی از طرف حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به عنوان مشاور عالی وی منصوب شد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری سرپرستی موسسه را عهده دار بود و حمید انصاری به عنوان قائم مقام وی به خدمت اشتغال داشت، اما با تغییر اساسنامه سمت قائم مقامی در موسسه حذف می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری نیز هم چنان سرپرستی آستان مطهر امام خمینی را بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تغییرات مدیریتی در این موسسه گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در آینده به صورت شورایی پیش خواهد رفت. البته آقای کمساری سرپرست آن خواهند بود، ولی هیأت مدیره‌ای همراه خواهند بود که مؤسسه را کمک کنند.

 

نیازی به تغییر ساعت کشور نیست

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تهیه و تدوین کرده‌اند که در صورت تصویب نهایی آن در جلسه علنی پارلمان قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سی و یکم مرداد ماه ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی منسوخ خواهد شد.

متن کامل طرح تغییر ساعات رسمی کشور به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما طرح ذیل که به امضای ۲۹ نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌شود.

مقدمه (دلایل توجیهی):

بیش از یکصد سال از آغاز تغییر ساعات در دنیا سپری شده است و با مطالعه این طرح کشور‌ها در تداوم اجرای این طرح بازاندیشی کرده‌اند که در این میان می‌توان به کشور‌های آلمان، انگلستان، فنلاند، سوئد و برخی دیگر از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا اشاره کرد و مهمترین دلیل آن‌ها آثار سوء تغییر ساعات بر سلامتی مردم است که ناشی از تغییر زمان خواب شهروندان و لزوم تطابق آن با زمان خورشید است در کشور ما علاوه بر این دلایل تفاوت اوقات شرعی و ساعت رسمی نیز مشکلاتی ایجاد کرده است بنابر این این طرح با هدف بازگشت ساعات رسمی به حالت قبل از تغییر آن تقدیم مجلس می‌گردد؛ لذا طرح ذیل تقدیم می‌شود:

عنوان طرح:

تغییر ساعات رسمی کشور

ماده واحده: قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب سی و یکم مرداد ماه ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی منسوخ می‌گردد و ساعت رسمی کشور به قبل از این قانون برمی‌گردد.

امضا کنندگان طرح عبارتند از، ابوالفضل ابوترابی، ابراهیم رضایی، سیدناصر موسوی لارگانی، جلال محمودزاده، سمیه رفیعی، کمال حسین‌پور، محمدصالح جوکار، نصرالله پژمان‌فر، شهباز حسن‌پوربیگلری، صدیف بدری، علی‌اصغر عنابستانی، پرویز اوسطی، جواد کریمی قدوسی، حسین امامی‌راد، محمدمهدی فروردین، رحیم زارع، سیدعلی یزدی‌خواه، محمدحسین فرهنگی، احسان ارکانی، سیدکریم حسینی، سیدکاظم دلخوش اباتری، بهروز محبی نجم‌آبادی، سیداحمد رسولی‌نژاد، جلال رشیدی کوچی، هاجر چنارانی، فریدون حسنوند، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، علی خضریان، محمدتقی نقدعلی.

 

تحول در دادسراها با تشکیل اتاق‌های دادرسی الکترونیک در مراجع قضایی سراسر کشور

عبدالصمد خرم آبادی با اشاره به برگزاری دادرسی‌های الکترونیک در دادسراهای کشور، اظهار کرد: علیرغم اینکه در ابتدای شیوع کرونا این بیماری در همه زمینه‌ها یک تهدید بزرگ برای کشور محسوب می‌شد، اما به حول و قوه الهی دستگاه قضایی با تبدیل این تهدید به فرصت، دادرسی الکترونیکی را با سرعت زاید الوصفی در مراجع قضایی سراسر کشور توسعه داده است.

وی افزود: در اجرای مصوبات جلسات شورای عالی قوه قضاییه و دستور دادستان کل کشور، موضوع تحقق کامل دادرسی الکترونیکی در دادسراهای سراسر کشور در دستور کار معاونت نظارت دادستانی کل کشور قرار دارد و این موضوع با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها به طور جدی در حال پیگیری است.

معاون نظارت و هماهنگی امور دادسراها و ضابطین دادستانی کل کشور خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری بسیار خوب روسای دادگستری، دادستان‌ها، سازمان زندان‌ها و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در اکثر قریب به اتفاق دادسراهای کشور اقدامات موثری برای ایجاد «اتاق‌های دادرسی الکترونیکی» به عمل آمده است.

خرم آبادی بیان داشت: بر اساس اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تاکنون ۱۴۰۰ اتاق دادرسی الکترونیکی در شعب مختلف حوزه‌های قضاییه سراسر کشور ایجاد شده و در ۴ ماهه گذشته ۳۲۰۰۰ جلسه دادرسی الکترونیکی برگزار شده است.

وی یادآور شد: ایجاد اتاق‌های دادرسی الکترونیکی باعث شده بدون اینکه زندانی از زندان به مرجع قضایی اعزام شود، قاضی پرونده با ارتباط تصویری از راه دور با زندانیان تحقیقات لازم را به عمل آورده و اظهارات و مدافعات آن‌ها را اخذ و پس از امضای الکترونیکی مطالب توسط زندانی، پرونده را رسیدگی نماید.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: چنانچه دادرسی الکترونیکی به طور کامل در دستگاه قضایی محقق شود، بسیاری از مشکلات مرتبط با بدرقه و اعزام زندانی به مراجع قضایی رفع خواهد شد.

 

همه ادیان در ایران از شرایط برابر برخوردارند

علی ربیعی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور در بازدیدی که به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) از مدرسه ساهاکیان و خانه سالمندان چیلولیان انجام داد، گفت: من به نمایندگی از دولت این روز را به هموطنان مسیحی و همه مسیحیان جهان تبریک عرض می کنم. امروز در این مرکز  که کار خیریه  برای ارامنه تهران انجام می دهد و  به معیشت افراد نیازمند مسیحی کمک میکنند حاضر شدم کاری که از چند جهت کشور ما بی نظیر بوده است.

او افزود: از تبریز تا اصفهان ‌و ارومیه خیابان هایی داریم که در یک خیابان، مسجد، کنیسه و حتی مرکز عبادت زرتشتیان داریم. شهرها ‌و خیابان های ما به نوعی شاهد همزیستی هستند و همه در کنار هم در ایران زندگی می کنیم.

ربیعی با اشاره به میلاد حضرت مسیح (ع) خاطرنشان کرد: الگوی در کنار هم بودن در چنین روزها و مناسب هایی بیشتر تجلی پیدا می‌کند، ما در عیدها و جشن های مختلف در کنار هم هستیم. در دنیایی که با گزینه‌های جنگ، خشونت و افراطی‌گری مواجه هستیم، جهان به الگوی همزیستی که ما داریم، نیاز دارد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه مدارا، همزیستی و احترام به هم از خصوصیات و نقاط قوت جامعه ایرانی است، اضافه کرد: همه ادیان در ایران از شرایط برابر از نظر احترام برخوردارند.

ربیعی بیان کرد: مسایلی که ادیان مختلف در کشور دارند مانند دیگر هموطنان ما باید به آنها رسیدگی شود؛ ما مثل هم هستیم . نظام و دولت معتقد است، همه مسایلی که شامل ایرانیان می شود شامل اقلیت های مقیم ایران هم می شود.

ربیعی خاطر نشان کرد: ما برای کمک گرفتن از ظرفیت اجتماعی تشکل‌های دینی و خیریه‌ها و رفع بخشی از مشکلات معیشتی و اجتماعی، آنها را باید قوی کنیم.

 

سردار سلیمانی و ابومهدی نقشه‌های دشمن در منطقه را متوقف کردند

نوری مالکی، نخست وزیر پیشین و دبیرکل حزب الدعوه عراق در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم به موضوعات مختلف و سوالات پیرامون شهادت سردار سلیمانی پاسخ گفت. مشروح این گفت‌وگو در پایین آمده است:

العالم: این روزها مصادف است با سالگرد شهادت  سرداران پیروز شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس که توسط آمریکا به شهادت رسیدند. به نظر شما چرا آمریکا دست به چنین جنایتی زد؟

مالکی: من هم به همین مناسبت به همه آزادگان و رزمندگان و همه انقلابیون و خانواده های شهدا و خانواده این دو شهید حاج قاسم و حاج ابومهدی المهندس تسلیت عرض می کنم و از خدا می خواهم این دو شهید را قرین رحمت بی کران خود کند. وقتی که معمولا جنگ بین دو کشور به جاهای باریک کشیده می شود، ترور رهبران و فرماندهان در رأس اهداف کشورهای متخاصم قرار می گیرد. اگر این قاعده را در مورد جنگ بین ایران و آمریکا – که جنگی بسیار خشونت بار و عمیق و پر چالش و پر افت و خیز است –تطبیق دهیم، متوجه می شویم که ترور فرماندهانی که پیروزی های بسیار به ارمغان آورده اند، حرکتی طبیعی است. این دو شهید بسیاری از نقشه هایی را که قرار بود در منطقه اجرا شوند متوقف کردند. به عبارت دیگر حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه با ادامه مبارزه و پشتکار در جهادش توانست بسیاری از نقشه ها را که برای تغییر هویت منطقه طراحی شده بودند، نقش بر آب کرد.

از یمن گرفته تا سوریه و لبنان و عراق... او رهبری خنثی کردن طرح‌ها و توطئه‌ها را بر عهده گرفت و به ملت‌ها و جنبش‌ها کمک کرد و به جریان‌هایی در این کشورها کمک کرد تا مقاومت کنند و یکپارچه شوند تا در مواجهه با طرح‌ها و توطئه‌ها برای سرنگونی قوی شوند.

من در اینجا سوریه را مثال می‌زنم؛ برنامه‌ریزی شده بود تا سوریه را با طرح و توطئه‌هایی که در آنها اسرائیل، کشورهای عربی و آمریکا مشارکت داشتند، ساقط شود و با سرنگونی نظام سوریه تحت رهبری دکتر بشار اسد، قصه تمام نمی‌شد و پروژه به پایان نمی‌رسید بلکه بعد از سقوط نظام دمشق، گروه‌های تروریستی النصره و القاعده وارد خط می‌شدند تا بتوانند در لبنان، عراق و اردن فعالیت داشته باشند و با نقش‌آفرینی اسرائیل، بحران بزرگی در منطقه شکل می‌گرفت.

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار تحول در دادسراها با تشکیل اتاق های دادرسی الکترونیک همه ادیان در ایران از شرایط برابر تنظیم و نشر آثار امام خمینی حجت الاسلام و المسلمین دادرسی الکترونیکی مجلس شورای اسلامی جنگ عربستان علیه پروژه آمریکا تغییر ساعات سراسر کشور قوه قضاییه ساعت رسمی رسمی کشور حسن خمینی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سپاه نبود 

سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.

به گزارش مشرق، حسن رشوند طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: دوم اردیبهشت سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) برای تأسیس بزرگ‌ترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ است. نیرویی که در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود، امروز بحمدالله به مثابه «کَشَجَرَه طَیبَه أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»، با حضور بی‌مانند و بابرکت خود در عرصه‌های گوناگون و مورد نیاز کشور، به یک نیروی نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی و سازندگی کارآمد و خستگی‌ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

آنچه امروز ما از توانمندی و خدمات سپاه در داخل کشور و منطقه می‌بینیم آن پیر خوش ضمیر از همان آغازین روز فرمان تشکیل سپاه در این نهاد مقدس می‌دیدند. به تعبیری امام راحل مصداق بارز ضرب‌المثل معروف «آنچه جوان در آینه بیند، پیر در خشت خام بیند» بودند. امروز که ۴۴ سال از تشکیل سپاه گذشته و ما رشد و بالندگی و قد کشیدن این درخت تنومند را دیده ایم، شورش‌ها و تحرکات ضد انقلاب در سال‌های اول انقلاب در گنبد، کردستان، تجزیه طلبی خلق عرب در خوزستان و ده‌ها حوادث ریز و درشت آن سال‌ها و جمع شدن بساط آن به دست سپاه را دیده ایم، جنگ هشت ساله حزب بعث عراق علیه کشورمان را با مشارکت ده‌ها کشور و قدرت‌های بزرگ پشت سر گذاشته ایم و حتی یک وجب خاک پاک ایران عزیز را ندادیم و با دست توانمند سپاه و ارتش دشمن متجاوز را بیرون رانده و پوزه امریکا و قدرت‌های حامی دشمن متجاوز را به خاک مالیده ایم، چندین فتنه بزرگ از کوی دانشگاه گرفته تا فتنه تقلب در انتخابات ۱۳۸۸ و اغتشاشات ۱۴۰۱ را با درایت و توانمندی سپاه خنثی کرده‌ایم، تازه متوجه کار بزرگ امام عزیزمان در تشکیل سپاه می‌شویم. ما ۴۴ سال همه این ایثارها و از خود گذشتگی‌ها را دیدیم و به باور توانمندی امروز سپاه رسیدیم ولی امام راحل پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

آنچه برای سپاه اهمیت دارد حرکت در قالب گفتمانی است که امامین انقلاب تعریف کرده‌اند. انقلاب اسلامی، یعنی نفی حاکمیت طاغوت و هر تجاوزگری که با استقرار حاکمیت خدا و ارزش‌های آن مخالف است. اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد، اما نظامی‌گری در واقع یک بعد از ابعاد این نهاد مکتبی است. سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومت اسلامی مهم‌ترین رکن آن را تشکیل می‌دهد. سپاه پاسداران انقلاب در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان‌شمول است که باید همیشه حرکت خود را به آن سو جهت دهد که این ۴۴ سال حرکت سپاه نشان از حرکت درست آن در این مسیر دارد. اما یکی از ابعاد هویتی سپاه که بارها از جانب رهبر معظم انقلاب مورد توجه و تحسین قرار گرفته شده است، انقلابی‌بودن این نهاد در عرصه‌های مورد نیاز برای کشور و مردم است. از قله‌های این حرکت و اقدامات انقلابی، رویکرد سپاه در صنعت دفاعی و تولید موشک و پهپاد است.

رهبر معظم انقلاب در آبان سال گذشته در بازدید آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه، شیوه و فرایند کارهای صورت گرفته در این مجموعه را به عنوان الگوی کارآمد در نظام جمهوری اسلامی معرفی و مهم‌ترین ویژگی این دستاوردها را «نیازسنجی صحیح»، «تمرکز علمی و تحقیقاتی بر نیازها»، «ابتکار و نوآوری» برشمردند و رسیدن به چنین دستاوردهای علمی را ناشی از «انگیزه متکی بر عزم و ایمان» دانستند. اتفاقی که در ۲۶ فروردین ماه در حمله برق آسای پهپادی و موشکی علیه رژیم متجاوز صهیونیستی از سوی هوا فضای سپاه دیدیم و جهانی را «وعده صادق» شوکه کرد، عمل به آن تأکیداتی بود که رهبر انقلاب به فرماندهان و مسئولان هوافضای سپاه در بازدید از آخرین دستاوردهای این مجموعه در سال گذشته داشتند.

راز سپاه هراسی دشمنان اعم از امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن‌ها هم در همین نکته حرکت سپاه در مسیر گفتمان انقلاب و تبعیت صرف از ولایت فقیه و پیشرفت‌های محیرالعقول و تحمیل اراده خود که منبعث از اراده الهی است، نهفته است و البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که بخش عمده‏ حفاظت از عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بر عهده سپاه است. از همین رو، عمده علل سپاه هراسی را چنین می‏توان برشمرد:

۱- سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه بوده و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

۲- سپاه نیروی مولد انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها بوده و هست. امروز بخش‌های بسیاری ازدستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی به دست نیروهایی است که در سپاه رشد یافته و بالیده‏اند و اکنون در سنگرهای دیگر مشغول خدمت‌اند.

۳- سپاه، زمینه‏ ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در منطقه و جهان اسلام بوده و رشد تفکر مقاومت بستگی به این نیروی الهی داشته و دارد.

۴- تجربه اقدامات سپاه تاکنون به ویژه در عملیات «وعده صادق» نشان داد که سپاه نماد اقتدار، قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است.

۵- سپاه با داشتن قرارگاه‌های سازندگی و دیگر قرارگاه‌های جهادی امروز نماد کارآمدی و سازندگی و عمران و آبادانی در کشوراست.

۶- شادابی و طراوت معنوی و تعالی روحیه انقلابی سپاه به شعله‏ور بودن روحیه جهاد و سلحشوری و ایثارگری و درخشندگی رنگ خون و فرهنگ شهادت در این نهاد مقدس است. نمونه بارز آن شهدای کم نظیری همچون شهیدان سرادر سلیمانی، محسن حججی، محمد رضا زاهدی، سردار رحیمی و هزاران شهیدی است که مایه استحکام نظام و شعله ور شدن جریان مقاومت در منطقه و چه بسا جهان شده‌اند.

اکنون با گذشت ۴۴ سال از عمر سراسر خیر و برکت این نهاد مردمی و خدوم می‌توان آن جمله معروف و ماندگار امام راحل را که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» درک کرد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • اگر سپاه نبود
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • اگر سپاه نبود