Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های نساجی و پرسپولیس در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به تساوی رضایت دادند.

به گزارش مشرق، تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی در زمین باتلاقی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

با این تساوی پرسپولیس ۹ امتیازی شده و به رتبه دهم صعود کرد و نساجی هم با ۸ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور: موعود بنیادی فر

کمک‌ها: محمد جواد نجفی و قهرمان نجفی

کارت زرد: حمیدرضا فرزانه(مربی)، حامد شیری، مهرداد طهماسبی، ایوب کلانتری و آرمان قاسمی از نساجی و محمد حسین کنعانی زادگان- حامد لک از پرسپولیس

کارت قرمز: محمد میرترابی(۴۵- مربی) نساجی

گل‌:  مجتبی بیژن(۴۱) برای نساجی و سیامک نعمتی(۸۵) برای پرسپولیس

ترکیب نساجی: مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی بیگی، آرمان قاسمی، روزبه شاه علی دوست(۶۴- فرزاد زامهران(۸۸- بهزاد داوودی)، محمود قائد رحمتی، ایوب کلانتری، حسن نجفی(۶۴- علی داوران) مهرداد بایرامی، کریم اسلامی

سرمربی: وحید فاضلی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی،محمدحسین کنعانی، سعید آقایی(۶۶- آرمان رمضانی) سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه(۴۶- مهدی شیری)، احسان پهلوان(۴۶- علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی(۸۱- محمد مهدی مهدیخانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

دقایق حساس

دقیقه ۲

ارسال کرنر احمد نوراللهی از سمت راست زمین نساجی با دفع توپ مهرداد طهماسبی همراه شد.

دقیقه ۱۱

در رفت و برگشت متوالی توپ روی دروازه نساجی ضربه سید جلال حسینی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه ۲۷

حامد لک ضربه ایستگاهی حسن نجفی که از گوشه سمت راست زمین به روی دروازه پرسپولیس ارسال شده بود، مهار کرد.

دقیقه ۳۸

کریم اسلامی پشت محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه روی‌پای وی با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۴۱

ارسال ضربه ایستگاهی حسن نجفی از سمت راست دروازه با ضربه سر مجتبی بیژن به گل اول تیم میزبان تبدیل شد.

دقیقه ۲+۴۵

پاس رو به عقب وحید امیری با ضربه امید عالیشاه از بالای دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰

ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی با برخورد به دیوار دفاعی نساجی به شکل خطرناکی بیرون رفت.

دقیقه ۵۵

علی شجاعی پس از به توپ رسیدن درون محوطه جریمه نساجی به نوراللهی پاس داد اما ضربه وی را حامد شیری در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه ۵۷

سیامک نعمتی با پاس در عمق مهدی عبدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه مهاجم جوان پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه ۵۹

ارسال نوراللهی روی سر شجاعی با ضربه سر این بازیکن همراه شد اما توپ روی سقف دروازه نساجی فرود آمد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۶۱

ضربه آزاد نعمتی با اختلاف از بالای طهماسبی دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۶۲

توپ ارسالی روی دروازه نساجی در موقعیتی مشکوک به احمد نوراللهی رسید اما ضربه وی را دروازه‌بان تیم حریف با واکنشی خوب جمع کرد.

دقیقه ۶۹

پاس رو به عقب مهدی شیری روی زمین گیر کرد و این اشتباه سبب شد فرزاد زامهران در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار بگیرد اما دروازه بان پرسپولیس خارج از محوطه جریمه ضربه این بازیکن را دفع کرد و در ریباند هم سید جلال حسینی با حرکتی عالی مانع گلزنی زامهران شد.

دقیقه ۷۱

شوت کم دقت نوراللهی با اختلاف زیادی از کنار دروازه نساجی بیرون رفت.

دقیقه ۷۵

ارسال بازیکنان پرسپولیس با ضربه نوراللهی از بالای دوازه طهماسبی عبور کرد.

دقیقه ۷۶

کریم اسلامی با دریبل زدن کنعانی زادگان از زاویه بسته به سمت دروازه پرسپولیس ضربه زد که شوت وی راهی اوت شد.

دقیقه ۸۵

پاس آرمان رمضانی روی ارسال بازیکن پرسپولیس توپ را به سیامک نعمتی رساند و این بازیکن هم پس از عبور از یک بازیکن نساجی، با ضربه ای دقیق گل تساوی تیمش را وارد دروازه نساجی کرد.

دقیقه ۸۶

پس از مشورت بازیکنان پرسپولیس شوت میلاد سرلک سبب شد ضربه ایستگاهی میلاد سرلک به بیرون برود.

دقیقه ۸۸

رمضانی بار دیگر ارسال بازیکن پرسپولیس را به نعمتی رساند اما ضربه زیبای این بازیکن این بار به تیر عمودی سمت چپ دروازه نساجی برخورد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی فوتبال پرسپولیس لیگ برتر نساجی مازندران ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی دروازه نساجی سیامک نعمتی بیرون رفت اما ضربه حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و مقابل قعرنشین به چالش خورد و با سختی به برد 4-2 دست پیدا کرد.

یونایتد این بازی را با نفوذ خطرناک دیوگو دالوت آغاز کرد که واکنش فودرینگام و شیرجه بلند او مانع از ورود ضربه خطرناک مدافع یونایتد به دروازه شد.

در دقیقه 9 یک حمله خطرناک دیگر روی دروازه شفیلد قرار گرفت که پیش از بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید، ضربه الخاندرو گارناچو در فاصله کم با دروازه توسط احمدهوزیچ دفع شد.

ضربه سر کاسمیرو در دقیقه 12 یکی دیگر از شانس‌های گلزنی یونایتد بود که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. اولین موقعیت خطرناک شفیلد در دقیقه 14 رقم خورد که ضربه پرقدرت آرچر از کنار دروازه به بیرون رفت.

فودرینگام در دقیقه 23 ضربه قوس‌دار گارناچو را با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا بهترین شانس گلزنی یونایتد را دفع کند. فشار یونایتد روی دروازه حریفش به اندازه‌ای بود که تا اواسط نیمه اول 82 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند!

در دقیقه 33 فودرینگام یک بار دیگر بازیکنان یونایتد را در گلزنی ناکام گذاشت. این بار او ضربه زیبای کوبی ماینو را مهار کرده و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. این واکنش‌ها به تیم میهمان انگیزه داد تا آن‌ها به لطف اشتباه آندره اونانا اولین گل بازی را بزنند.

اونانا به جای دیوگو دالوت توپ را در دقیقه 35 به اشتباه به جیدن بوگل پاس داد تا این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه در موقعیت تک به تک به راحتی با ضربه پای راست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

یونایتد که در نیمه اول تیم برتر زمین بود با فشار روی دروازه شفیلد بالاخره موفق شد در دقیقه 42 به گل برسد. با ارسال برونو فرناندز، هری مگوایر موفق شد با ضربه سر جلوتر از خط دفاعی شفیلد روی توپ اثر گذاشته و گل تساوی را به ثمر برساند.

یونایتد این شانس را داشت که نیمه اول را با برتری به پایان برساند اما فودرینگام موفق شد ضربه گارناچو را که بعد از ارسال بلند اونانا، وارد محوطه جریمه شده بود را با دست راستش به زیبایی دفع کند.

میزبان در نیمه دوم هم بازی را خوب آغاز کرده بود اما برخلاف جریانی که دنبال می‌شد در دقیقه 50 این شفیلد یونایتد بود که به گل رسید! بن دیاز که بازیکنان یونایتد در محوطه جریمه او را آزاد گذاشته بودند، ارسال سریع اوسبورن را با پای راست قطع کرد و اونانا غافلگیر شد.

یونایتد که دوباره توسط حریف امشب غافلگیر شده بود تمام توانش را به کار گرفت تا نتیجه را به تساوی بکشاند تا اینکه در دقیقه 61 یک ضربه پنالتی آن‌ها را نجات داد.

برونو فرناندز موفق شد ضربه پنالتی‌ای که با خطای دفاع شفیلد روی هری مگوایر صورت گرفته بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل کند.  

در دقیقه 67 شفیلد فرصت داشت که دوباره برخلاف جریان بازی به گل برسد تا اینکه ضربه دیاز با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتد برای گل برتری تمام راه‌ها را امتحان کرد تا اینکه دقیقه 81 به نتیجه رسید.

فرناندز پس از دریافت پاس در حوالی محوطه جریمه توسط ماینو توپ را روی پای چپ برد و با یک ضربه از راه دور موفق شد فودرینگام را مغلوب خود کند. دروازه‌بان شفیلد تلاش زیادی برای مهار این ضربه داشت اما شیرجه بلند او به ضربه ستاره یونایتد نرسید.

گل چهارم یونایتد خیلی زود به ثمر رسید. شاگردان اریک تن هاخ که امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما دو مرتبه غافلگیر شدند، روی یک ضدحمله به گل چهارم رسیدند و فرناندز این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

این بازیکن پرتغالی روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شفیلد توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که راسموس هویلوند با سرعت بالا به آن رسید و قبل از اثرگذاری دروازه‌بان حریف، توپ را به گل تبدیل کرد.

شفیلد که امشب شباهتی به یک تیم قعرنشین نداشت تا آخرین لحظات این بازی خط دفاعی یونایتد را اذیت کرد اما این بار شاگردان تن هاخ راه‌های نفوذ را بستند تا این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

منچستریونایتد با برد در بازی امشب 53 امتیازی شد و در رده ششم قرار دارد. تیم شفیلد هم در رده بیستم 16 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها