Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی در نشست شورای اداری استان افزود: تقویت نمایندگی‌ها و ادارات تابعه در بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها، سطح دسترسی به خدمات دستگاه‌ها را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: کاهش تردد مردم به مرکز استان از دیگر مزایای تقویت نمایندگی‌ها و ادارات تابعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار خراسان جنوبی، تامین زیرساخت‌های دولت الکترونیک را یکی دیگر از راه‌های دسترسی مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: راه‌اندازی دولت الکترونیک از اقدامات خوبی است که توسط دولت پیگیری و اجرا شده است.

وی اظهار داشت: پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک در پورتال استان به نشانی portal. sko. ir فعال بوده و بعد از شیوع ویروس کرونا و در پی مکاتباتی از دستگاه‌های اجرایی خواسته شد تا از این ظرفیت استفاده کنند و تمامی خدمات الکترونیک خود را از طریق این بستر در اختیار مردم قرار دهند. 

حسینی افزود: در حال حاضر ۵۵ دستگاه اجرایی ۴۴۴ خدمت خود را در این پورتال ثبت کرده‌اند و مردم به راحتی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به دستگاه از طریق این پورتال، خدمت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی به موضوع شرایط کرونایی موجود نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات ستادهای ملی و استانی کرونا، الزام کارمندان و مراجعان به دستگاه‌ها، به استفاده از ماسک است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: آمارهای دانشگاه علوم پزشکی از ارزیابی‌های صورت گرفته، شرایط را خوب نشان می‌دهد اما از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم با نظارت بیشتر بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کارکنان ادارات و ارباب رجوع، این آمار را به صد درصد برسانند. 

وی سپس از بخشنامه معاون اول رئیس جمهوری گفت و افزود: در این بخشنامه به موضوع صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاکید شده است. 

حسینی تاکید کرد: با توجه به روزهای سرد پیش رو و با توجه به اخطارهای شرکت گاز، لازم است همه ما در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم تا روزهای سرد زمستان را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها ویروس کرونا جلسه شورای اداری خراسان جنوبی دولت الکترونیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جلسه شورای اداری خراسان جنوبی دولت الکترونیک ویروس کرونا جلسه شورای اداری خراسان جنوبی دولت الکترونیک اخبار کنکور دولت الکترونیک خراسان جنوبی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و به‌صورت هم‌زمان ۱۴۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی جواد قناعت عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم افتتاح ۳۳۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کشور که به شکل ارتباط تصویری با تهران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان ۱۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آن‌ها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

کد خبر 744901

دیگر خبرها

  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • کشف حجاب حرام شرعی و نوعی قانون‌شکنی است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب تقویت غرور ملی شد
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است