Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راه فریمان گفت: متاسفانه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ون افغان پسربچه هشت ساله‌ای جان خود را از دست داد.

سرهنگ مجتبی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: خودروی مذکور از گمرک دوغارون شهرستان تایباد عازم مشهد بود بر اثر خواب آلودگی و خستگی راننده از مسیر اصلی به شانه خاکی جاده منحرف و واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ناگوار پسر بچه هشت ساله از شیشه خودرو به بیرون پرت شده و زیر ماشین در دم فوت کرد، دو مصدوم این حادثه مداوا شدند و مورد خاصی ندارند.

مرادی بیان کرد: این حادثه تلخ بعد از ظهر امروز در ابتدای بارندگی و لغزندگی سطح جاده اتفاق افتاد نشان از عدم توجه به هشدارهای راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حوادث رانندگي تربت جام فریمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه امروز جمعه، یک دستگاه خودرو سمند دچار حادثه و واژگون شد که با توجه به شدت حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی از واژگونی خودرو سمند در محور نورآباد به گورچک از توابع شهرستان شازند خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۷ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6082575

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت