Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمان پور، معاون سیاسی امنیتی استاندارقم در گفت و گو با بخش خبری جوان قم با بیان این که قم در وضعیت پایدار، اما شکننده کرونا قرار گرفته است ضمن اعلام پایان محدودیت‌های رفت و آمد شبانه و بین استانی از امشب در قم گفت: هیچ مجوزی برای تردد به استان‌های نارنجی از سوی استانداری قم صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان این که در وضعیت زرد گروه شغلی ۴ از جمله پارک‌ها و بوستان، سالن‌های ورزشی، موسسات آموزشی، نماز جمعه ها، اماکن مذهبی حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس همچنان تعطیل است، افزود: سایر مشاغل می‌توانند از فردا شنبه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک فعالیت خود را از سر بگیرند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مردم خواست: از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز کنند و برای اخذ مجوز ورود به استان‌های وضعیت نارنجی به استانداری قم مراجعه نکنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گروه های پر خطر  فردا به علت آلودگی هوا در شیراز تردد نکنند. آقای علیزاده کارشناس هواشناسی همچنین برای برخی مناطق استان از فردا تا چهارشنبه ، بارش رگباری و پراکنده باران را پی بینی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد