Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:31:11 GMT

آزمون قضاوت دادگستری استان اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۶۴۱

آزمون قضاوت دادگستری استان اردبیل برگزار شد

گروه استان‌ها_ رئیس دادگستری استان اردبیل از برگزاری آزمون قضاوت دادگستری در استان اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت معاونت منابع انسانی دادگستری آزمون قضاوت از بین کارکنان دادگستری استان به منظور تأمین کادر قضایی دادگستری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این آزمون از بین کارکنان بومی استان انجام شد، افزود: در این آزمون بیش از 100 نفر شرکت کردند که این آزمون  فرصت مناسبی برای کارکنان علاقمند و واجد شرایط برای ورود به عرصه قضاوت بود.

اجتهادی: دستورالعمل ستاد مبارزه با قاچاق درباره ماینرها تکلیفی برای قضات تعزیرات ایجاد نمی‌کندقضات از "پابند الکترونیک" به عنوان مجازات جایگزین حبس استقبال نکردندقضات، وکلا و کارمندان قضائی بازداشت‌شده اخیر همگی مربوط به تهران هستند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: منصب قضا امر خطیر و حساسی است چرا که قضات در بر پایی عدالت و جلب اعتماد مردم نقش کلیدی و مهمی را ایفا می‌کند، بنابراین تلاش شده است بالاترین استاندارد های علمی در جذب کادر قضایی در دستور کار قرار گیرد.

عتباتی تصریح کرد:ه پس از اعلام نتایج این آزمون و سپری شدن مراحل اختبار و گزینش پذیرفته شدگان برای انجام خدمت قضایی در دادگستری استان به کار گرفته می‌شوند.

انتهای‌پیام/131/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام فرجی برحق گفت: امسال باید نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، افزود: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان