Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تصادف پژو و رنو در جاده کاشان به نوش آباد پنج کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

روح اله فدایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شامگاه جمعه (۵ دی ماه)  ساعت ۱۷ و ۱۶ دقیقه حادثه تصادف در جاده کاشان به نوش آباد، نزدیکی پل زیرگذر این محور، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کاشان تیم های امدادنجات و اطفاء حریق ایستگاه های شماره ۲ و ۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه پژو پارس در حال سبقت از یک تریلر در حال دور زدن بوده که از روبرو به یک خودرو سواری رنو ساندرو برخورد کرده و منجر به فوت راننده و سرنشین پژو پارس و مصدوم شدن سه نفر دیگر از  سرنشینان دو خودرو می شود.

وی گفت: ماموران آتش‌نشانی بلافاصله با استفاده دستگاه های تخصصی سرنشینان گرفتار شده در خودروها را نجات داده  و محل حادثه برای جلوگیری از آتش سوزی احتمالی ایمن سازی کردند.

فدایی افزود: محل حادثه برای بررسی علت تصادف در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت و  مصدومان حادثه با سه تیم آمبولانس اعزامی از کاشان و نوش آباد  جهت انجام اقداماتی درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، پیش از این یک عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد گفته بود: جاده نوش آباد به کاشان که محل تردد صدها خودروی سبک و سنگین است به علت تکمیل نشدن ساخت دهانه دوم پل تقاطع راه‌آهن، همچنان مرگ آفرین است. 

مهدی اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:  با تکمیل دهانه دوم پل، این مسیر ایمن می شود، اما با وجود انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار هنوز ساماندهی تقاطع پس از چهار سال انجام نشده است.

وی افزود: جاده نوش آباد به کاشان به طول هشت کیلومتر از دو طرف بلوار سازی شده است، اما در زیر پل راه آهن، جاده باریک شده و هنگام خروج از پل، وسایل نقلیه به علت سرعت بالا یا ناآشنا بودن راننده از مسیر خود منحرف شده و باعث حادثه می‌شود و با وجود سال‌ها پیگیری هنوز این خواسته به نتیجه نرسیده و هزینه‌های مالی و جانی بر مردم تحمیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حوادث حوادث رانندگي تصادف كاشان نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۰۶:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی اعلام می‌شودکه ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام می‌شود که ۳ دقیقه همکاران می‌رسند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با یک سرنشین به عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و سرنشین در خودرو محبوس شده، آتش نشانان بخشی از خودرو برش و راننده را خارج کردند که متأسفانه با تأیید اورژانس به دلیل آسیب‌های زیاد جان خودش را از دست داده بود و این عملیات ۰۶:۴۳ دقیقه به پایان رسید.

ملکی گفت: تقاضا دارم که رانندگانی که شب رانندگی می‌کنند و تا دیگر صبح خسته می‌شوند ریسک نکنند و چند دقیقه استراحت و بعد به مسیر ادامه دهند.

کد خبر 6064138

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت