Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@06:17:00 GMT

طرز تهیه حلوا با شیره خرما

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۳۸۶۷

طرز تهیه حلوا با شیره خرما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سر آشپز پاپیون

مواد لازم:

آرد

۴ پیمانه
شیره خرما
۳.۵ پیمانه
روغن یا کره
۱.۵ پیمانه
پودر دارچین
۱ قاشق غذا خوری

طرز تهیه:

۱ اول باید آرد رو تفت بدید بعد از اینکه بوی خامی آرد کاملا گرفته شد حرارت رو خاموش میکنید و آرد رو الک میکنید.الک کردن آرد برای اینه که حلوا گوله نشه. چون شیره ی خرما خودش حلوا رو تیره میکنه لازم نیست زیاد آرد تفت بخوره تا بخواد رنگش تیره بشه وهمین که بوی خامی آرد گرفته بشه کافیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۲ بعد روغن یا کره رو اضافه کنیدوشروع کنید به تفت دادن در این مرحله دارچین رو هم اضافه کنید. ۳ در مرحله ی اخر حلوا رو از روی حرارت بردارید بعد شیره رو کم کم اضافه کنید تا به غلظت دلخواه برسه اگه میخواید بین نون استفاده کنید باید شیره بیشتر باشه.وهمراه شیره اگه دوست داشتید زعفرون دم کرده هم اضافه کنید. ۴ بعد دوباره حلوارو روی حرارت بزازید و یکم تفت بدید حواستون باشه دوباره تفت دادنش باعث میشه حلوا کمی سفت تر بشه.اگه دوس داشتید حلوا سفت تر باشه بیشتر تفت بدید و اگه خواستید حلوا شل تر باشه شیره اضافه کنید وزیاد تفت ندید. مواظب باشید حلوا رو نسوزونید باید حرارت خیلی کم باشه. سایر نکات حلوای شیره ی خرما مقدار اضافه کردن شیره به سلیقه ی شما بستگی داره که چقد بخواید حلواتون سفت باشه. میتونید از پودر هل یا پودر زنجبیل یا زعفرون دم کشیده هم استفاده کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آرد شیره خرما کره اضافه کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و تجاری، ایران اکسپو در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بین‌المللی صنایع زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر خرما و آبزیان عرضه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو 2024 از 8 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش 2 محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از 70 کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو 2024 و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: براساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین 15 تا 20 از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا با این روغن
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • چرا آداپتور هایمان زود به زود خراب میشوند ؟