Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در راستای اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌های کرونایی هفته آینده در استان یزد از تاریخ ۵ دی ماه تا اطلاع ثانوی، به شرح ذیل است:

از روز شنبه مورخ پنجم دی تا روز جمعه مورخ یازدهم دی ماه، همه اصناف و کسبه به صورت یکنواخت و یکسان در سطح شهرستان‌های استان، تا ساعت ۲۰:۳۰ و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته حداکثر تا سقف ۳۰ نفر با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، صورت می‌پذیرد.

منع تردد شبانه خودرو‌ها به روال هفته‌های قبل  از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح است.

آموزش حضوری مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه تعطیل است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات

عبدالله رشیدی پور اظهار کرد: به استناد تصویب‌نامه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ هیأت محترم وزیران، به منظور بهره‌مندی کارکنان محترم ادارات استان از برکات شب‌های قدر به آگاهی می‌رساند ساعت شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح استان (به استثنای دستگاه‌های امدادی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحد‌های شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی هستند) با تاخیر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان افزود: برهمین اساس با موافقت استاندار محترم کردستان ساعات کار ادارات در روز‌های ۱۹، ۲۳ و (همچنین ۲۷ ماه مبارک رمضان با عنایت به اینکه شب ۲۷ ماه مبارک رمضان به اعتقاد اکثر مردم شریف استان نیز جزء لیالی قدر می‌باشد) برابر با روز‌های شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱، چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ و روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ساعت ۹ صبح اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است روز‌های ۲۱ و ۲۵ رمضان که ایام قدر هستند، در تقویم رسمی جزء ایام تعطیل است.

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ساعت شروع به کار ادارات تغییر کرد + جزییات
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد / اعمال از هفته آینده
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال