Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یک تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در آزادراه تازه تاسیس تبریز - سهند رخ داده است که باعث مسدود شدن موقت این بزرگراه شد.

این بزرگراه فاقد تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی بوده و شاخص‌های ایمنی در آن رعایت نشده است. نیروهای پلیس علت این حادثه را لغزندگی جاده عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بیشتر بخوانید

مهارنشدنی‌‌ترین‌ها در خط حمله پاری‌ سن ‌ژرمن + فیلم

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغزندگی جاده نیروهای پلیس تصادف وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند

 سعیدی در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند در حال اجراست گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافت.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستاییان از تسهیلات مقاوم سازی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است دهیاران با تبلیغ و تشویق روستاییان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند