Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، با حضور کامل اعضا، برگزار شد.

در این جلسه برنامه‌ها و پیشنهادات مطروحه با رأی کلیه اعضا، تصویب و به مدیرعامل جهت اجرا ابلاغ گردید.

در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم و به ریاست مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده و تعاملاتی که با دستگاه‌ها، برقرار گردیده، از سوی انجم شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت ارائه گردید.

در ادامه این جلسه میثم طاهر آبادی به عنوان قائم مقام مدیرعامل اتحادیه و منصور آقا محمدی به سمت معاون مدیرعامل در امور روابط عمومی، روابط بین‌الملل و تعاملات با دستگاه‌ها و مجتبی عظیم پور به سمت معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، استان‌ها و انفورماتیک. منصوب شدند.

همچنین کلیات طرح سامانه توزیع محصولات آموزشی و کمک آموزشی با عنوان دیجی آلا، راه اندازی سایت اطلاع رسانی ویژه فعالیت‌های اتحادیه‌های استانی. راه اندازی سامانه شفاف سازی هزینه کرد اعتبارات دریافتی از دستگاه‌های حاکمیتی، اخذ بررسی و حمایت از طرح‌های مؤسسات ارسالی از سوی اتحادیه‌های استانی نیز به تصویب در این جلسه رسید.

تشکیل کمیته تلفیق شامل اعضای کمیته طرح و برنامه، کمیته بانوان، کمیته نخبگان قرآنی و کمیته آموزش بررسی و اجرای طرح‌های مؤسسات قرآنی نیز از دیگر دستورات این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085332 برچسب‌ها قرآن و عترت سازمان دارالقرآن فعالیت های قرآنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قرآن و عترت سازمان دارالقرآن فعالیت های قرآنی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت اصفهان: قرآن و ادعیه‌های بلااستفاده یا فرسوده خود را به ما بسپارید
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد