Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبر ساخت اولین اتومبیل هوشمند شرکت اپل بیش از همیشه در فضای مجازی توسط رسانه‌ها منتشر شده و واکنش بسیاری از سوی کاربران داشته و به همین دلیل توجه اشخاص شناخته شده دنیای فناوری نیز به این مسئله جلب شده است.

خبر عرضه خودروی هوشمند اپل تا سال ۲۰۲۴ باعث شده مدیر عامل شرکت فولکس واگن به این مسئله واکنش دهد و اعلام کند که در انتظار عرضه این خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هربرت دیس، مدیر عامل شرکت فولکس واگن به تازگی اظهار داشت: "ما در انتظار عرضه اتومبیل شرکت اپل و آغاز کار رقیب جدید خود هستیم، رقیبی که حتما باعث سریع شدن فعالیت صنعت اتومبیل‌سازی و افزایش کیفیت در خودروهای هوشمند می‌شود. این پیشرفت فوق‌العاده و قدم بزرگ از سوی اپل به ما انگیزه می‌دهد تا بهتر عمل کنیم در نتیجه ما به شرکت مذکور احترام بسیاری می‌گذاریم".

وی همچنین در ادامه گفت: "این یک چالش واقعی است که صنعت اتومبیل‌سازی را در ابعاد مختلف گسترش می‌دهد". صحبت‌های مدیر عامل فولکس واگن باعث می‌شود توجه‌ها بیشتر به شرکت اپل جذب شود چرا که این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین اتومبیل‌سازان دنیا به حساب می‌آید. همچنین کاربران فضای مجازی روزهای گذشته متوجه مطالبی شدند که بحث ساخت خودروی اپل را داغ‌تر کرد.

ماجرای فروش تسلا به شرکت اپل

بر اساس اطلاعات منتشر شده از زندگینامه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا سال‌ها پیش سعی داشته شرکت خود را به اپل بفروشد اما تیم کوک تمایلی به خرید آن نشان نداده و جلسات توافقنامه هیچ وقت برگزار نشده‌ است. با وجود تمامی این اطلاعات، شرکت اپل همچنان به صورت رسمی داده‌هایی درباره ساخت اتومبیل‌های خود منتشر نکرده است.

گفتنی است؛ اطلاعات مربوط به ساخت خودروی اپل توسط برخی از کارکنان این شرکت فاش شده و این افراد مدعی شده‌اند اتومبیل هوشمند این شرکت تا سال ۲۰۲۴ به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اپل فولکس واگن اتومبیل اتومبیل هوشمند مدیر عامل شرکت فولکس واگن شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی

مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبرداد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیر حمزه» مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد 53 میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات- خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات  47 کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

امضای قرارداد ساخت قطعه چهام راه آهن خواف-هرات با شرکت روسیافزایش انتقال کالا از مسیر ریلی خواف-هراتراه‌آهن خواف- هرات کشورهای حوزه دریای خزر را به یکدیگر وصل می‌کند

گفته می‌شود با تکمیل خط آهن خواف-هرات، افغانستان به بنادر دریایی ایران و از طریق آن به ترکیه و از آنجا به اروپا وصل می‌شود و این ترانزیت از طریق افغانستان باعث تقویت روابط تجاری بین آسیای مرکزی و جنوبی خواهد شد.

این مسیر ریلی بخشی از مسیر راه‌ گذر بین‌المللی شرق به غرب است و تعاملات اقتصادی میان پنج کشور از منتهی الیه شرق آسیا تا غرب این قاره را سرعت می‌بخشد.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک