Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیروس شهبازی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای انجام مأموریت مذکور در شهرستان کرمانشاه و سایر نواحی تابعه به صورت منظم و روزانه همکاران واحد بازرسی این شرکت با مراجعه به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی نسبت به بازرسی و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداره خاطی اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی باید نسبت به مصرف بهینه گاز طبیعی براساس رعایت دمای رفاه ۲۱ درجه سانتیگراد در اتاق ها و ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها اقدام و سیستم گرمایشی اداره را یک ساعت قبل از حضور کارکنان در اداره روشن و یک ساعت قبل از تعطیل شدن اداره خاموش نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه یادآور شد: اکنون در استان کرمانشاه ۶۰۶ هزار مشترک در بخش های مختلف از گاز طبیعی استفاده می کنند و در اوج مصرف ۱۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف دارند.

شهبازی، به مشترکان گاز توصیه کرد با کم کردن حداقل یک درجه دمای وسیله گرمایشی تا ۶ درصد به صرفه جویی گاز طبیعی کمک کنند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد. در خلال سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ تعداد ۵۲۵ هزار و ۴۸۷ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

از سال ۱۳۷۷ بنا برسیاست‌های کلی شرکت‌های بالادستی، فعالیت‌های گازرسانی این استان در قالب شرکت سهامی خاص با اساسنامه مستقل شد و از فروردین سال ۷۹ آغاز به کار کرد.

هم اکنون ۹۹درصد جمعیت شهری استان کرمانشاه با گازرسانی به ۲۹ شهر و بیش از ۶۰۶ هزار مشترک در بخش های مختلف مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

برچسب‌ها بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه گاز بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه گاز اخبار کنکور استان کرمانشاه گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد