Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@08:57:01 GMT

بازیگران مرد شبهای مافیا تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۷۶۴۵

بازیگران مرد شبهای مافیا تکمیل شد

با تکمیل بازیگران مرد، فصل سوم از «شب‎های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی این پروژه، امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، امید حاجیلی، کامران تفتی، حسین مهری، شهاب عباسی، بهنام تشکر، نیما رییسی، امیر کربلایی زاده، احسان کریمی و رامین ناصر نصیر بازیگران فصل جدید «شب‌های مافیا» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این فصل، بهترین های چهار فصل گذشته در سری جدید مجموعه با یکدیگر مافیا بازی خواهند کرد.

فصل دوم این مجموعه هفته گذشته با پخش قسمت سوم بازی شقایق دهقان، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی، شهرزاد کمال زاده، مریم مومن، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز و آزیتا ترکاشوند به پایان رسید.

«شب های مافیا» با خوانندگی تیتراژ کاوه آفاق، با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته و هر هفته سه شنبه ها ساعت هشت صبح توسط فیلیمو پخش می شود.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از :

تهیه کننده  و کارگردان: سعید ابوطالب، مجری طرح: سعید اسماعیلی، مدیر تولید: مجید فرجی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: نیوشا ضرابی، مدیر فیلمبرداری: فرشید فرجی، عکاس: سمیرا بختیاری، سرپرست تدوین: سینا دوراندیشان، موسیقی متن: آمین ملک، خواننده: کاوه آفاق، مدیر صدابرداری: محمد درگاهی، طراح لباس: نازی پرتوزاده، طراح چهره‌پردازی: ملیسا احمدی، روابط عمومی: مریم عرفانیان، مدیر تدارکات: هوشنگ حسینی.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید


مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، با بیان این که در این سند محدوده ۱۴۶ هکتاری مجموعه تخت جمشید تعیین شده است، افزود: بخش‌های شهر باستانی پارسه در زمان هخامنشیان در این سند مشخص شده است و از این پس ورود به این حریم باید مطابق با قوانین باشد.
عسکری ادامه داد: صدور سند برای مجموعه جهانی تخت جمشید، سبب افزایش اعتبار جهانی این مجموعه می‌شود و در مراودات حقوقی بین المللی ایران و دیگر کشور‌های بسیار موثر خواهد بود.
مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید گفت: ایجاد حریم برای مجموعه‌های باستانی سبب حفاظت بیشتر از این مجموعه‌ها می‌شود.
مجموعه جهانی تخت جمشید از سال ۵۱۸ پیش از میلاد به مدت ۱۸۰ سال طول کشید، بنایی که ۲۸ ملت دنیای باستان با دریافت دستمزد و مدیریت ایرانیان، آن را به پا کردند.
مجموعه تخت جمشید یا همان پارسه ۱۰ کاخ دارد و در مدت ۲۰۰ سال در شمال شهر فعلی مرودشت آباد بوده است.

دیگر خبرها

  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق