Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان گفت: کلی تمرین به اندازه یک مسابقه تاثیر ندارد و اگر تعداد مسابقات بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود. - اخبار ورزشی -

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی اظهار داشت: حدود یک سال است که هیچ مسابقه‌ای نداشتیم و مسابقات آزاد اولین مسابقه حضوری ما در این سال بود و با اینکه دو ماه برای یک سری موضوعات در اردو نبودم، رکورد خوبی را ثبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اگر رکوردی که روز گذشته زدم، سه دهم بیشتر بود رکورد کشور را که در اختیار خودم بود، می‌شکستم. امیدوارم در مسابقات بعدی این رکورد را ارتقا دهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بانوی تیرانداز المپیکی کشورمان یادآوری کرد: با کمک الهام هاشمی، سرمربی تیم تفنگ تلاش کردیم تا آماده باشیم و مسابقه خوبی داشته باشیم چون فرصت کمی تا المپیک داریم و تعداد مسابقات کم است، سعی کردیم بیشترین تجربه را از مسابقه کسب کنیم.

 خدمتی افزود: کلی تمرین به اندازه یک مسابقه تاثیر ندارد و اگر تعداد مسابقات بیشتر باشد به نفع ما خواهد بود و به آمادگی بیشتری دست خواهیم یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سطح آمادگی خود فاصله گرفتید، گفت: من در این مدت سطح آمادگی خود را مانند قبل حفظ کردم و در شرایط مناسبی قرار دارم.

ملی‌پوش تفنگ کشورمان در خصوص شرایط فشنگ و تمرینات تاکید کرد: باید به یاد داشته باشیم که امکانات و فشنگ ما مانند رقبا نیست ولی در حدی که در روز بتوانیم با چند فشنگ تمرین داشته باشیم،   فشنگ داریم. امکانات اردو نیز بهتر از گذشته است. از تمام مسئولین که ما را همراهی کردند برای بهتر شدن اردوها ممنونم و امیدوارم بتوانیم در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قهرمانی خدمتی در مسابقات آزاد تفنگ بادی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی مسابقات آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم