Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تنیس روی میز طرحی را مطرح کرده که تمام کشورها را در دوحه قطر جمع کند و آنجا پرونده انتخابی المپیک را ببندند.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه تکلیف سهمیه های تنیس روی میز برای المپیک توکیو هنوز مشخص نشده است، فدراسیون جهانی بحثی را مطرح کرده مبنی بر اینکه تمام مسابقات کسب سهمیه المپیک را در دوحه قطر برگزار کند و پرونده آن را ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با ایسنا در مورد احتمال برگزاری تمام مسابقات کسب سهمیه المپیک در دوحه قطر گفت: در حال حاضر این صحبت شده که با ایجاد پروتکل های بهداشتی بسیار سختگیرانه، تمام کشورها اسفند ماه در دوحه قطر جمع شوند و مسابقات قاره ای خود را برگزار کنند. پس از مسابقات قاره ای نیز مسابقات جهانی انتخابی المپیک برگزار شود و در نهایت پرونده کسب سهمیه المپیک تنیس روی میز را ببندند.

حسنی در پاسخ به این پرسش که این تصمیم تا چه اندازه قطعیت دارد، گفت: هنوز در حد صحبت است  با توجه اینکه کشورها در تعطیلات کریسمس هستند، باید دید بعد از تعطیلات چه تصمیمی گرفته می شود. 

او ادامه داد: فعلا نوشاد و نیما عالمیان به ایران  آمده اند و از سه شنبه تا پنج شنبه هفته جاری دور رفت لیگ برتر مردان برگزار می شود. در این مدت هم باید ببینیم فدراسیون جهانی چه تصمیمی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک می گیرند تا برنامه های تیم ملی را نیز آغاز کنیم. 

دبیر فدراسیون در پاسخ به این پرسش که تغییری در نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک ایجاد شده است یا خیر، تاکید کرد: خیر، نفرات تغییری نمی کنند و در مردان نوشاد و نیما عالمیان و در بانوان ندا شهسواری و شیما صفایی  اعزام می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز المپیک توکیو 2020 مسابقات کسب سهمیه المپیک تنیس روی میز دوحه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند

نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه مهدی الفتی در جام جهانی قطر تصمیم به اجرای حرکتی جدید در ماده پرش خرک داشته و به همین خاطر فرصت پرش اول خود را از دست داده و زمین خورده، اظهار کرد: اجرای حرکت جدید و ابداعی در تمامی اسباب ژیمناستیک مراحلی دارد. ژیمناست و سرمربی تیم ملی آن قدر تجربه دارند که حرکت ابداعی و ناشناخته‌ای را اجرا نکنند، چون نمره صفر می‌گیرد. فقط استرس حاکم بر الفتی باعث شده تا او نتواند در حرکت اول موفق باشد.  

وی ادامه داد: پیش از این هم موردی داشته‌ایم که حرکت ابداعی اجرا کرده است. سعیدرضا کیخا ۶ حرکت ابداعی داشت و آنها را ثبت کرد. برای ثبت حرکت ابداعی ابتدا باید فیلم آزمایشی به فدراسیون جهانی ارسال شود، سپس مسئولان فدراسیون فیلم را بازبینی می‌کنند و اگر تأیید کردند مجوز اجرا را به ژیمناست می‌دهند. البته برای مسابقات در سطح انتخابی المپیک چنین مجوزی داده نمی‌شود. در یک مسابقه عادی اجرا می‌شود و در صورت موفقیت به نام ژیمناست ثبت می‌شود.

رئیس شاخه هنری فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه از سوی سایت‌های خارجی اعلام شده الفتی سهمیه المپیک گرفته، تصریح کرد: فعلاً گمانه‌زنی است و تا زمانی که فدراسیون جهانی اعلام نکند هر چه از سوی فدراسیون ایران اعلام شود درست نیست. نتیجه گنگ است و قبل از برگزاری جام جهانی قطر جایگاه رقیب استرالیایی در رنکینگ جهانی پایین‌تر بود ولی سقوط مهدی الفتی باعث شده تا امتیاز او بالا برود. اگر رتبه ۹ یا ۱۰ مسابقات نصیب نماینده استرالیا شود، مسلماً الفتی صاحب سهمیه المپیک می‌شود.  

مدنی در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک که روز ۲۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد، عنوان کرد: زهرا اینچه درگاهی که در حال حاضر مسئولیت امور فدراسیون را برعهده دارد با فدراسیون جهانی ژیمناستیک مکاتبه داشته تا انتخابات بدون هر گونه مشکلی برگزار شود. به عنوان یک خادم ژیمناستیک چند فاکتور را برای ریاست بر فدراسیون لازم می‌دانم. ۴۵ سال از عمرم را در این ورزش گذراندم. کسی که ورزشکار این رشته بوده، کتاب نوشته و تسلط بر زبان انگلیسی دارد و برای ارتباط با مجامع بین‌المللی کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشد.   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • مدنی: الفتی حرکت ابداعی اجرا نکرد/ فدراسیون جهانی ژیمناستیک کسب سهمیه را اعلام می‌کند
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم