Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزینه دادسی پرونده ایمان سلیمی از سوی باشگاه تراکتور پرداخت شد

باشگاه تراکتور هزینه رسیدگی به پرونده ایمان سلیمی بازیکن سابق خود در کمیته وضعیت را پرداخت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مدیران باشگاه تراکتور قرارداد ایمان سلیمی را برای انتقال وی به تیمی اروپایی فسخ کردند و در آن زمان این مدافع برای دریافت رضایت‌ نامه اش مبلغی را به حساب باشگاه تبریزی واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای فسخ قرارداد بین طرفین شرط شد تنها در صورت حضور سلیمی در یک باشگاه خارجی رضایت نامه این بازیکن صادر شود. با این وجود در ادامه پیوستن این مدافع به تیم یونانی که به وی پیشنهاد داده بود منتفی شد و با توجه به شرط بین دو طرف نتوانست با باشگاهی داخلی هم قرارداد ببندد.

پس از این اتفاق مسئولان تراکتور در مذاکره با سلیمی درخواست کردند وی به قرارداد دو ‌ساله‌ اش با این باشگاه طبق همان قرارداد قبلی بازگردد و البته پولی که به حساب تراکتور ریخته بود عودت داده شود اما سلیمی در این مذاکرات تاکید کرده فقط تا پایان لیگ بیستم در این تیم می ‌ماند و البته باید مبلغ قراردادش هم افزایش یابد.

همین امر سبب شد مدیران باشگاه تراکتور که مدتی قبل از سلیمی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده بودند امروز هزینه دادرسی به این پرونده را پرداخت کنند تا دعوای آنها با این مدافع شکل جدی تری به خود بگیرد.

هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور این موضوع را تایید کرد.

 

همچنین بخوانید:

استقلال و تجربه عجیب 3 بازی متوالی بیرون از خانه

محمود فکری همچنان به دنبال کشف استعداد

هوشنگ نصیرزاده: شنیده ام مجوز حرفه ‌ای استقلال و پرسپولیس باطل می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد

همایون علی‌اکبری کارشناس اقتصادی در رابطه با سامانه خودنویس و حل معضل بازار اجاره بها در هنگام عقد قرارداد اجاره گفت: معرفی سیستم امضای قراردادهای هوشمند در بازار اجاره مسکن در ایران با رونمایی از سامانه آنلاین و 24 ساعته خودنویس، تحولی در نحوه عقد قراردادهای اجاره ایجاد کرده است که به نفع مستاجران و مالکان نیز است. با بی نیازی از مراجعه به مشاوران املاک، هزینه عقد قراردادها به صفر می رسد و در دسترس همه طرفین قرار می گیرد. علاوه بر این، نظارت دولت بر معاملات مسکن باعث شفافیت و پاسخگویی به این روند خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مزایای کلیدی این سیستم، انحصار زدایی از بازار اجاره مسکن است. با دادن حق انتخاب بین استفاده از سامانه خودنویس یا اتکا به مشاوران املاک، رقابت افزایش می‌یابد و قیمت‌ها ممکن است رقابتی‌تر شوند. این رویکرد در نهایت به مستاجرین کنترل و گزینه‌های بیشتری را برای یافتن مکانی برای زندگی می‌دهد. علاوه بر این، سامانه خودنویس احتمال سوء استفاده کارگزاران از مستاجران یا صاحبخانه ها را کاهش می دهد. با وجود یک سیستم شفاف و کارآمد، ممکن است مذاکرات و چانه زنی به حداقل برسد و فرآیند اجاره عادلانه تر و ساده تر ایجاد شود. این امر به ویژه با توجه به اینکه مسکن یک نیاز اساسی برای خانواده ها است، اهمیت دارد و وجود یک سیستم قابل اعتماد و قابل اعتماد می تواند به نفع همه طرف های درگیر باشد.

علی‌اکبری کارشناس اقتصادی با اشاره به اهمیت تسهیل فرآیند عقد قرارداد اجاره با سامانه خودنویس گفت: اجرای سامانه خودنویس نه تنها فرآیند اجاره را ساده می کند، بلکه حجم معاملات اجاره مسکن را نیز افزایش می دهد. با موانع کمتری برای امضای قرارداد، افراد بیشتری ممکن است تمایل داشته باشند املاک خود را اجاره دهند یا مکانی برای زندگی پیدا کنند. این به طور بالقوه می تواند به بازار مسکن پر جنب و جوش تر و پویاتر منجر شود که هم به نفع مالکان و هم مستاجران است.

وی  گفت: معرفی سیستم عقد قرارداد هوشمند در بازار اجاره مسکن در ایران، پتانسیل ایجاد تغییرات و بهبودهای قابل توجهی را دارد. این سیستم با کاهش هزینه ها، افزایش شفافیت و توانمندسازی افراد برای تصمیم گیری آگاهانه، پتانسیل ایجاد انقلابی در نحوه عقد قراردادهای اجاره را دارد. این گامی به سوی بازار مسکن کارآمدتر، عادلانه تر و قابل دسترس برای همه درگیر است.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • مدافع جوان و نمایش بی نقص در وطنی
  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!