Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی استقلال قصد دارد بازیکنان با استعداد رده های پایه را شناسایی کند.
به گزارش آریا، تیم امید استقلال روز دوشنبه در دومین هفته از این رقابت‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) تهران میزبان مقاومت است، تیمی که در رده های پایه حریف سرسختی محسوب می شود. طبق هماهنگی ‌های به عمل آمده قرار است محمود فکری و پرویز مظلومی از نزدیک این دیدار را تماشا کنند تا سرمربی استقلال بتواند استعدادهای رده پایه این باشگاه را بهتر شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فکری با بازی دادن به بازیکنانی مثل سبحان خاقانی و فردین رابط نشان داده که به بازی دادن به استعدادهای جوان باشگاه علاقه دارد.
یکی از موضوعاتی که محمود فکری سرمربی کنونی استقلال در تیم های مختلف مورد توجه قرار داده جوانگرایی و استفاده از نفرات بااستعداد است. اگرچه در استقلال این مساله باید با موشکافی دقیق تری صورت بگیرد اما فکری همچنان از توجه به جوان ها غافل نمی شود. سرمربی استقلال که در گذشته نیز چند بازی تیم امید استقلال را از نزدیک تماشا کرده بود، قصد دارد هر زمانی که فرصت می کند به تمرینات و مسابقات این تیم برود. او تصمیم گرفته روز دوشنبه در دومین بازی از لیگ امیدها نمایش استقلال مقابل مقاومت تهران را از نزدیک تماشا کند. فکری که از میدان دادن به جوان ها خاطرات خوبی دارد، چندی قبل چند بازیکن از تیم امید استقلال را به تمرینات بزرگسالان اضافه کرد و حالا هم اگر از نمایش بازیکنی از تیم امید خوشش بیاید آنها را به تیم بزرگسالان دعوت می کند تا انگیزه شان برای رشد در استقلال بیشتر شود.
تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار حساس روز چهارشنبه در برابر گل گهر ادامه دارد و آبی پوشان امید زیادی دارند تا صدر جدول را دوباره از شاگردان امیر قلعه نویی پس بگیرند البته برای رسیدن به این هدف، آنها کار سختی را پیش روی خود دارند. در این میان آبی پوشان بازیکنان مصدوم زیادی دارند که در این بازی غایب خواهند بود و یکی از آنها شیخ دیاباته است. مهاجم اهل مالی و آقای گل فصل گذشته، که پیش از دیدار مقابل پیکان و در تمرینات از ناحیه دوقلو زانو دچار آسیب دیدگی شد، هنوز نتوانسته شرایط آرمانی خود را بدست آورد و از بازی های تیم محمود فکری به دور است.
دیاباته این روزها با لباس های گرم در تمرین تیمش حاضر می شود و مشخص است که او تحت تأثیر سرمای پایتخت قرار گرفته است. حضور او با دستکش های قطور به همراه کاپشن و گرمکن در حالیکه سایر بازیکنان با پیراهن و شورت ورزشی به تمرین مشغول هستند، گواه این ادعاست. دیاباته در فصل گذشته پس از گذشت 8 هفته برای آبی پوشان موفق به گلزنی شد. او در هفته نهم لیگ قبل و در دیدار مقابل تراکتور موفق به هت تریک شد و چنانچه محمود فکری در بازی با گل گهر خطر و ریسک حضور دیاباته را به جان نخرد، او در نهمین دیدار فصل که احتمالا بازی با آلومینیوم اراک خواهد بود، برای تیمش به میدان می رود. هواداران استقلال امید زیادی دارند تا دیاباته در برابر آلومینیوم پایش به گلزنی باز شود و او با روحیه بالایی برای شهرآورد تهران که احتمال زیاد 21 دی ماه برگزار می شود، خودش را آماده کند.
استقلال در بازی با گل گهر برای سومین بازی متوالی بیرون از تهران بازی می کند. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال در هفته ششم و هفتم لیگ برتر به ترتیب در مشهد با شهر خودرو و در اصفهان با ذوب آهن بازی کرد که آبی ها توانستند از این 2 بازی 4 امتیاز کسب کنند که امتیاز خوبی محسوب می شود. با این حال لغو دربی باعث شده تا استقلال مقابل گل گهر برای سومین دیدار پشت سرهم بازی در بیرون از تهران را تجربه کند، اتفاقی که بی تردید کار آبی ها را سخت می کند. البته استقلالی ها طبق برنامه ریزی سازمان لیگ این فرصت را دارند تا در نیم فصل دوم و حد فاصل هفته بیستم و یکم تا بیستم و پنجم، 5 بازی پشت سرهم را در تهران برگزار کنند که فرصت ویژه ای برای شاگردان محمود فکری محسوب می شود.
طی روزهای گذشته بحث هایی درباره اضافه شدن یک مربی جدید به کادرفنی استقلال مطرح شده بود. در این خصوص حتی نام هایی مثل مجید نامجومطلق هم وسط آمد و این مربی به تکذیب حضورش در استقلال پرداخت. گفته می شد کادرفنی استقلال با توجه به انتقادهای موجود تصمیم به تقویت این کادر گرفته اما چنین مساله ای به جایی نرسید و مسئولان باشگاه نیز آن را تکذیب کردند. احمد مددی مدیرعامل استقلال هم درباره احتمال اضافه شدن دستیار جدید به کادرفنی استقلال گفته است:« چنین چیزی صحت ندارد. حداقل تا الان که با شما صحبت می‌کنم، آقای فکری چنین درخواستی از ما نداشته‌اند.»
گفتنی است؛ کادرفنی استقلال همین حالا نیز نفرات زیادی را در خود جای داده که همه از پیشکسوتان ارزشمند این باشگاه هستند و بعید است در شرایط کنونی فکری تصمیم به استفاده از فرد دیگری در کادرفنی اش گرفته باشد.
بعد از مسابقه استقلال و شهرخودرو که سبحان خاقانی برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت و توانست اولین گل خود را هم برای این تیم به ثمر برساند، مسئولان باشگاه تراکتور اقدام به شکایت از این بازیکن و باشگاه آبی پوش پایتخت کردند. خاقانی از تراکتور به استقلال پیوست و مسئولان باشگاه تبریزی اعتقاد دارند او به صورت غیرقانونی یکطرفه قراردادش را فسخ کرده و به جمع آبی های تهرانی ملحق شده است. در این شرایط تراکتور شکایت خود را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا تکلیف این بازیکن روشن شود.
از این رو مسئولان استقلال نیز مستندات خود را درباره عقد قرارداد با خاقانی ارائه کردند ودر انتظار پاسخ فدراسیون نشینان در این خصوص هستند. احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره وضعیت خاقانی گفته است: «ما دفاعیات خود را در این زمینه ارائه داده‌ایم و ان‌شاءالله در این پرونده موفق خواهیم شد.»
گفتنی است؛ چندی قبل تراکتوری ها بابت فسخ یکطرفه قرارداد رشید مظاهری نیز شکایت کردند و حکم آن پرونده به سود مظاهری و استقلال صادر شد. حالا شکایت مشابه تراکتوری ها از استقلال درباره خاقانی است و باید دید آیا آبی ها در دومین پرونده هم موفق خواهند شد یا اینکه اتفاق جدیدی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فکری استقلال دیاباته کادرفنی استقلال محمود فکری تیم امید آبی ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم

به گزارش "ورزش سه"، کافی است که نگاهی به رزومه اوسمار ویه‌را بیاندازید تا ببینید دوران حرفه‌ای او از کار مربیگری در اینترناسیونال در سال 1994 آغاز می‌شود، زمانی که هنوز 20 ساله نشده و تازه دانشگاه خود را آغاز کرده بود.

او در برنامه فوتبال برتر بیشتر در این مورد توضیح داده است: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم فوتبال بازی کنم اما در ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم زیاد استعداد فوتبال بازی کردن ندارم.

ویدئو: 330719

اوسمار در این خصوص ادامه داد: من همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و پرچمش همیشه در المپیک بالا باشد. این برایم انگیزه درست کرد که به سمت مربیگری بروم. ترم دوم دانشگاه در تیم اینترناسیونال شروع به کار کردم و تقریبا ۲۰ سال در سه دوره در این تیم کار کردم.

وی افزود: هیچوقت فوتبال حرفه ای بازی نکردم و شاید یک فصل در دانشگاه فوتسال بازی کردم.

سرمربی برزیل درباره انتقال به پرسپولیس هم گفت: دعوتم به ایران خیلی سریع بود. به دوستی در فوتبال سری بی برزیل کمک می‌کردم و وقتی این پیشنهاد آمد، تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را دعوت کرده، تصمیم گرفتم به ایران بیایم.

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم