Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@06:49:08 GMT

حامد لک خاطرات عابدزاده را زنده کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۹۷۵۳

حامد لک خاطرات عابدزاده را زنده کرد(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس دو حرکتی در دیدار با نساجی انجام داد که یاد گلر اسطوره‌ای سرخ‌پوشان را زنده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی پس از پشت سر گذاشتن فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته بود که روز گذشته نخستین بازی خود را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار کرد و سعی داشت به برتری برسد و دوباره در شرایط روحی خوبی قرار بگیرد، اما زمینِ ناهموار این استادیوم که شباهتی به چمن فوتبال نداشت، این اجازه را به آنها نداد و نساجی توانست هرطور بود پس از دو باخت متوالی یک امتیاز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نساجی با وجود اینکه موقعیت‌های کمتری از پرسپولیس داشت، اما فرصت‌های جدی به وجود آورد و اگر دقت مهاجمان این تیم و در یک صحنه واکنش تماشایی حامد لک و در ادامه دفع توپ سید جلال حسینی نبود، شاید نتیجه‌ای غیر از تساوی یک بر یک در قائم‌شهر رقم می‌خورد.

 

البته نساجی بدش نمی‌آمد که بعد از دو هفته دوباره صاحب امتیاز شود و فینالیست آسیا را متوقف کند و این موضوع را می‌توان در اتلاف وقتی که مهرداد بایرامی قصد داشت در نیمه دوم و لحظات پایانی مسابقه انجام دهد، مشاهده کرد.

 

حامد لک که طی ۴ مسابقه لیگ برتر و ۸ دیدار لیگ قهرمانان نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و تنها ۴ گل در آسیا با ضربات پنالتی دریافت کرد، دیروز و در دقیقه ۴۱ بازی مقابل نساجی که تیم اسبق او بود، دروازه‌اش را باز شده دید ولی با این وجود در همین دیدار سه خروج مطمئن از محوطه جریمه به همراه یک واکنش تماشایی داشت.

 

در دقیقه ۶۹ بازی نساجی و پرسپولیس و در زمانی که مهدی شیری قصد داشت پاس به عقب بدهد، توپ در آب‌گیر وسط زمین ماند و به عقب نرفت تا حسین زامهران با فرار سریع در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما حامد لک با خروج چند متری از محوطه جریمه و باز کردن پا و دست‌ها خود که مشابه آن را دو بار در آسیا انجام داده بود، به زیبایی موقعیت نساجی را به کمک سید جلال دفع کرد تا پرسپولیس در بازی بماند و در ادامه گل تساوی را بزند.

 

 

عکس‌العملی که حامد لک در این صحنه داشت، بسیاری از تماشاگران بازی را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت که در برخی مسابقات بیرون از محوطه جریمه عکس‌العمل داشت و در مصاف‌های تک به تک به این شکل واکنش نشان می‌داد و مانع از گلزنی حریفان می‌شد.

 

اما در همین مسابقه، باز هم حرکت دیگری از حامد لک خاطرات احمدرضا عابدزاده را در یک مسابقه برای پرسپولیس زنده کرد ولی این بار نه با واکنش مقابل حمله حریف.

 

در دقیقه ۹۰ بازی دیروز، مهرداد بایرامی قصد داشت پشت مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شود که علی شجاعی در مصاف تن به تن  با او برنده شد که پس از این صحنه بایرامی حدود یک دقیقه در سمت راست زمین دراز کشید تا به نوعی اتلاف وقت کند.

 

در دقیقه ۱+۹۰ و پس از آنکه ارسال کنعانی‌زادگان از میانه زمین توسط طهماسبی دفع شد و به بیرون رفت، موعود بنیادی‌فر داور مسابقه به سمت زمین پرسپولیس دوید و به حامد لک بخاطر اینکه قصد داشت بایرامی را از زمین به بیرون ببرد و موجب به جریان افتادن بازی شود، کارت زرد نشان داد. البته پس از این صحنه بایرامی بلافاصله بلند شد و به بازی ادامه داد.

 

 

 

در ۱۷ اسفند ۷۵ و مسابقه نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در فصل ۹۷-۱۹۹۶ ، پرسپولیس به مصاف پوهانگ استیلرز رفت که در آن بازی و زمانی که پرسپولیس عقب بود، «پِرک تائه ها» مهاجم  کره‌ای پس از هدر دادن موقعیت تک به تک با عابدزاده در محوطه جریمه سرخ‌پوشان روی زمین افتاد که در این لحظه و برای به جریان افتادن مسابقه، عابدزاده دست راست و پای راست او را گرفت و به بیرون از زمین برد؛ اتفاقی که با تشویق زنده‌یاد بهرام شفیع نیز همراه بود و این گزارشگر فقید در آن لحظه با خنده عنوان کرد: « عابدزاده حالا اجازه نمیده که مداوا روی این بازیکن بخاطر مصدومیت انجام بگیره.»

 

 

دیروز هم چنین صحنه‌ای در ورزشگاه شهید وطنی از سوی حامد لک تکرار شد تا پرسپولیس با به جریان افتادن مسابقه بتواند گل دوم و برتری را بزند که این صحنه از چشم بنیادی‌فر دور نماند تا دروازه‌بان سرخ‌پوشان نخستین کارت زرد فصل خود را بگیرد.

 

البته بایرامی، مهاجم نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید که در این صحنه مصدوم شده و به همین خاطر روی زمین افتاده بود: «ساق پای من گرفت و به حامد گفتم که بیاید و پای من را بگیرد تا این گرفتگی برطرف شود، اما حامد حرکت زشتی انجام داد و من را کشید و بیرون انداخت. ما با هم در تراکتور هم‌تیمی بودیم و الان هم رفیق هستیم. البته او بعد از بازی هم از من عذرخواهی کرد.»

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک محوطه جریمه حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی، سرمربی اسبق و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت این روزهای سرخ‌ها گفت‌وگو کرد. او در مورد حواشی شکل گرفته معتقد است پرسپولیس باید در این هفته‌ها مراقبت مسائل بیرون زمین باشد.

پرسپولیس این بار کمتر موقعیت ایجاد کرد
استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم برابر ملوان بندر انزلی گفت: پرسپولیس با اینکه نسبت به بازی‌های گذشته کمتر موقعیت گل ایجاد کرد، ولی در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفت. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود تا تیم از کورس قهرمانی عقب نماند. در بازی‌های قبلی مدافعان کناری پرسپولیس بیشتر نفوذ می‌کردند، ولی در این بازی نفوذها کمتر بود. به هر حال پرسپولیس برابر تیمی باکیفیت قرار گرفته و نتیجه هم برایش مهم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کرد.

رفیعی باید بیشتر مورد اعتماد قرار بگیرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از سنگربان جوان این تیم پرداخت و گفت: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این چند بازی فوق‌العاده کار کرده است. البته او نیاز به این دارد تا بیشتر مورد اعتماد تیم و خط دفاعی قرار بگیرد.

پرسپولیس با اوسمار تهاجمی شده است
استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس عنوان کرد: آن اوایل شاید کار اوسمار سخت بود تا خودش را به هواداران ثابت کند، ولی نتایج این مربی راضی‌کننده بود و نحوه بازی پرسپولیس هم تهاجمی شده است. پرسپولیس در بازی‌های اخیر از لحاظ ایجاد موقعیت گل در بهترین شرایط قرار داشته است و خریدهایی مثل آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و ارونوف هم به پیشرفت تیم کمک کرده‌اند. از نقش سروش رفیعی در میانه زمین هم نباید به سادگی گذشت. ما یک رفیعی متحول‌شده را می‌بینیم که به خوبی تیم را در وسط زمین مدیریت می‌کند.

پیروانی باید حواشی را کنترل کند
وی در واکنش به مصاحبه استقلالی‌ها علیه تیم پرسپولیس گفت: بهترین کار این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس جواب این مصاحبه‌ها را ندهند و آن را به باشگاه واگذار کنند. مسائل بیرون زمین هم قطعاً در این هفته‌ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز داشته باشد تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این بین بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

فدراسیون باید با این صحبت‌ها برخورد کند
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید که بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چند مصاحبه یا برخی حرکات غیرحرفه‌ای دیگر در جام ملت‌ها، چگونه جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سفت و سخت وجود داشته باشد خیلی چیزها کنترل می‌شود. وقتی هر فردی به خودش اجازه بدهد در مورد داوری یا تیم حریف خیلی راحت صحبت کند و برخوردی هم صورت نگیرد، باز هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید با این مسائل برخورد کنند.

شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
استیلی راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به خاطر سبک فوتبالش و اینکه تهاجمی بازی می‌کند، شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

دیگر خبرها

  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت