Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:30:00 GMT

حفظ وضعیت واحدهای صنعتی فعال رشت ضروری است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۹۸۶۷

حفظ وضعیت واحدهای صنعتی فعال رشت ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی سنگری پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی رشت با بیان اینکه ۹ دی یوم‌الله است، گفت: مردم بصیر ایران در چنین روزی مقابل فتنه گران ایستادند و نقشه‌های شوم آنها را خنثی کردند.

وی با اشاره به مشکلاتی که در چند روز اخیر با بارش برف برای مردم ایجاد شد، بیان کرد: بارش برف و باران مشکلاتی را در خصوص آسفالت و آب ایجاد کرد و موجب نارضایتی مردم شد که نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه در ابتدا باید برای حفظ واحدهای فعال صنعتی رشت اقدام کرد، افزود: باید شرایطی فراهم شود که واحدهای در حال فعالیت آسیب نبینند.

احمدی با اشاره به ضرورت جلوگیری از اخراج کارگران واحدهای فعال، تصریح کرد: نمایندگان استان باید مشکلات واحدهای صنعتی را شناسایی کنند و اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ورود فاضلاب خارج شده از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی به رودخانه‌های شهر رشت مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، اظهار کرد: رفع سریع این مشکل باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده رشت در مجلس افزود: ورودی و خروجی‌های شهرک‌های صنعتی با معضلات مختلفی از جمله چاله‌های آسفالت مواجه است و بسیاری از مردم این منطقه هم از سوی شهرداری آسیب دیده‌اند.

احمدی با بیان اینکه واحدهای صنعتی فعال در این شهرک‌ها از ایستگاه اتوبوس برخوردار نیست، عنوان کرد: مردم ساکن در این منطقه که جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفر را شامل می‌شود در حمل و نقل خود مشکل داشته و ایستگاه اتوبوس ندارند.

استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه اشتغال زایی

فرماندار رشت در ادامه این جلسه با تاکید بر تسریع در روند تأمین زمین مناسب جهت توسعه شهرک صنعتی، گفت: برای توسعه اشتغال باید از ظرفیت واحدهای صنعتی رشت به درستی استفاده کنیم.

علی فتح‌اللهی بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود در ایام کرونا و خدمات دهی مناسب به مردم تأکید کرد و افزود: رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم در اولویت است و باید با عمل به منویات رهبری این معضل را برطرف کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه نشستی جهت حل مشکلات زباله و ایستگاه اتوبوس در محدوده این شهرک برگزار می‌شود، اضافه کرد: باید هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات آتش‌نشانی، کاهش مشکلات زباله و ایستگاه اتوبوس شهرک انجام شود.

کد خبر 5104917

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا احمدی واحدهای صنعتی علی فتح اللهی ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شهرکرد شیوع کرونا ایستگاه اتوبوس واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی کلران در شهرک صنعتی سمنان   با سرمایه گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.
در فاز ۲ و توسعه این واحد تولیدی سالانه ۲۳۲هزار تن کلر، هیپوکلریت، اسید کلریدریک، هیپو کلریت کلسیم و کلرو کلسیم تولید می شود .

با راه اندازی این طرح توسعه زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است.
این شرکت صنایع شیمیایی  یکی از بزرگترین تولید کنندگان کلر در   کشور است که زمینه اشتغال حدود ۸۶۰ نفر در  سمنان را فراهم کرده است .
بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرک صنعتی سمنان ، اتصال ریلی یک واحد صنعتی در سمنان به شبکه راه آهن سراسری، نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگا واتی منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی سمنان و چند واحد صنعتی در سرخه و مهدیشهر از برنامه های دیگزر وزیر صمت در سفر به سمنان بود .

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد واحدهای صنعتی همدان به بیش از ۱۰۰۰ واحد/ رشد ۲۰ درصدی صنعت استان
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود