Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@07:07:17 GMT

پیشنهاد قاضی زاده به ستاد ملی مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۰۰۰۲

پیشنهاد قاضی زاده به ستاد ملی مقابله با کرونا

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس در جلسه ستاد ملّی مبارزه با کرونا گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه‌ها دارد.

سیّد امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (شنبه ۶ دی‌ماه) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه‌ها دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می‌گویم و از آنان سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود، هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می‌کشند و هم از این باب که اگر در مسیر اقدامات آن‌ها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه آن‌ها را برداریم.

قاضی زاده هاشمی همچنین در مورد خرید واکسن خارجی نیز تصریح کرد: درباره واکسن خارجی باید به سؤالات مطرح در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا قاضی زاده هاشمی خرید واکسن کرونا ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی

رئیس‌جمهور در سفر به برزیل به همتای خود گفت آماده کمک به این کشور آمریکای لاتین برای ساخت زیردریایی اتمی است.

به گزارش ایسنا، «امانول ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که به برزیل سفر کرده است، گفت پاریس آماده کمک به برازیلیا برای توسعه زیردیایی با قابلیت اتمی است.

ماکرون که روز چهارشنبه و در جریان مراسم راه‌اندازی سومین زیردریایی دیزلی کلاس «ریاچوئلو» با طراحی فرانسوی سخنرانی می‌کرد، گفت: «می‌خواهم فصل جدیدی را برای زیردریایی باز کنیم و درحالی‌که کاملا به تمام تعهدات منع اشاعه احترام می‌گذاریم، به سمت پیشران هسته‌ای حرکت کنیم. فرانسه در کنار شما خواهد بود».

برنامه توسعه زیردریایی برزیل در سال ۲۰۱۸ و پس از انعقاد توافق امنیتی میان «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور این کشور و «نیکلا سارکوزی» رئیس‌جمهور پیشین فرانسه با هدف برنامه‌ریزی برای مدرن‌سازی نیروی دریایی برزیل تنظیم شد.

تاکنون تنها پنجم عضو دائم شورای امنیت و همچنین هند زیردریایی‌های اتمی در اختیار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار