Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر پایه مردمی است؛ این قرارگاه به عنوان یک پیشران عمل کرده و نیروی کمکی برای مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، پیش از ظهر امروز پروژه انتقال آب شرب روستای میغان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، فرماندار نهبندان، امام جمعه و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی قاسمی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار کرد: سردار سلیمانی به سردار دل‌ها معروف شد و تمام مردم ایران و حتی مردم کشورهای دیگر این سردار را قبول داشته و دارند.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌ها و محبوبیتی که سردار سلیمانی داشت یکبار به ایشان پیشنهاد ریاست جمهوری دادند که سردار نپذیرفت و گفت به خداقسم که مسئولیت‌های دنیایی ذره‌ای ارزش ندارد. سردار سلیمانی افتخارش این بود که سرباز ولایت است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: حتی به سردار سلیمانی پیشنهاد دادند فرمانده کل سپاه پاسداران شود اما وی در پاسخ گفت هیچ چشم داشتی به این مسئولیت‌ها ندارم و بر اساس تکلیفی که دارم به مردم خدمت می‌کنم.

سردار قاسمی عنوان کرد: سردار سلیمانی در بلایای طبیعی به عنوان یک خادم در صف اول میدان خدمت‌رسانی بود.

وی اظهار کرد: همه ما در نظام اسلامی باید خادم و خدمت‌گذار مردم باشیم تا به کمال و شأن دنیایی برسیم.

فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به دستور مقام معظم رهبری به منظور خدمت‌رسانی به دهستان‌های محروم تشکیل شده که محرومیت کاسته شود و به سطح عمومی جامعه برسد.

سردار قاسمی بیان کرد: فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر پایه مردمی و با همکاری قرارگاه است؛ قرارگاه به عنوان یک پیشران عمل کرده و نیروی کمکی برای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار است سبک زندگی اسلامی گذشته خودمان را احیا کند ضمن این‌که فعالیت‌هایی در راستای وضعیت‌های اقتصادی نیز دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان این‌که فعالیت و جهاد در راستای محرومیت‌زدایی از جهاد در میدان رزم کمتر نیست، گفت: فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی مردمی و در تمامی شرایط در کنار مردم است.

بسیج و سپاه، مجموعه‌های خدمت‌رسان هستند

سردار قاسمی اظهار کرد: امروز مجموعه بسیج و سپاه به مجموعه‌های خدمت‌رسان تبدیل شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج، بیان کرد: آورده‌های این صندوق‌ها و کمک‌های بسیج و سپاه باید به دست مردم برسد.

فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی عنوان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حدود 15 سال است خدمات بسیار ارزشمندی در مناطق محروم داشته و دارد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز حدود چهار سال است در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شده است.

سردار قاسمی افزود: بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی اگر در خدمت مردم نباشد به هیچ دردی نمی‌خورد و هیچ کاری به جز خدمت به مردم از این دو مجموعه پذیرفته نیست که امیدوارم خداوند توفیق دهد و کمک کند که در خدمت مردم باشیم.

پروژه انتقال آب شرب روستای میغان افتتاح شد

مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم گفت: یکی از ویژگی‌های مهم فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اولویت‌سنجی، سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار با نظر مردم است.

وی افزود: تمامی فعالیت‌ها با محوریت امام جماعت مستقر در هر روستا و دهستان انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: پروژه‌ها با اولویت مردمی احصا شده و همراهی و مشارکت فعال مردم را در برداشته که مهمترین برنامه قرارگاه توانمندسازی مردم برای آبادانی منطقه است.

هنری عنوان کرد: با توجه به خسارت وارده سیل ابتدای سال به خط انتقال آب و قنات روستا و مسدود شدن مسیر و عدم‌دسترسی مردم به آب شرب با همت امام جماعت روستا، مشارکت فعال مردم، آبفا استان و کمک موسسه خیریه مهرنگار ماندگار تهران پروژه به اتمام رسید.

وی اظهار کرد: این پروژه شامل 1200 متر خط انتقال آب و 300 متر لای‌روبی قنات بوده که در مجموع ارزش ریالی پروژه حدود دو میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از برنامه‌های قرارگاه جذب مشارکت خیّران بوده که از ابتدای امسال حدود 20 پروژه عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و با مشارکت خیّران تهران و کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اعتبار کلی 18 میلیارد ریال در حال اجرا بوده که 12 پروژه با اعتبار 12 میلیارد ریال با همکاری مردم به اتمام رسیده است.

هنری گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) در 6 دهستان شوسف و میغان نهبندان، درح سربیشه، پترگان زیرکوه، قهستان درمیان و منتظریه طبس در پنج عرصه فرهنگی، عمرانی، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت دنبال ارائه یک الگوی توانمندسازی و آبادانی روستاها با مدل انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی فرمانده سپاه خراسان جنوبی سردار قاسمی انتقال آب فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا