Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:53:14 GMT

گوشی گلکسی A72 مدل 4G چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۰۶۹۷

گوشی گلکسی A72 مدل 4G چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

گوشی گلکسی A72 مدل 4G با تراشه اسنپدراگون 720G در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ هفته آینده از گوشی گلکسی A72 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کند. نسخه 4G این گوشی با شماره مدل SM-A725F و نسخه 5G با شماره مدل SM-A726B تولید می‌شود. با وجود اینکه بسیاری از کشورها در حال توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارتباطات 5G هستند، اما بعضی کاربران نیز به استفاده از ارتباطات 4G بسنده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک بنچ، گوشی گلکسی A72 مدل 4G دارای هشت گیگابایت حافظه رم بوده و به تراشه اسنپدراگون 720G مجهز است. این تراشه در گوشی A52 مدل 4G نیز به کار رفته است. بنابراین به نظر می‌رسد تفاوت چشمگیری بین دو گوشی A52 و A72 از نظر توان تراشه‌ها وجود ندارد. احتمالاً گوشی A72 دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A72 دارای صفحه نمایشی با ابعاد ۶.۷ اینچ باشد، دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد. اعلام شده است که قیمت مدل 5G این گوشی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ یورو و مدل 4G نیز بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ یورو خواهد بود. البته شرکت سامسونگ هنوز این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است. این دو مدل گوشی گلکسی A72 در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی و در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 464147

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی سامسونگ گلکسی A72 مشخصات گلکسی A72 گوشی گلکسی A72 گجت های جدید گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی گلکسی A72

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سامسونگ در حال آماده‌شدن برای رونمایی از گجت پوشیدنی جدید خود در تابستان است و هوش مصنوعی احتمالاً نقش اصلی را در شکل‌دهی به تجربه‌ی کاربران خواهد داشت.

دکتر هان پاک، رئیس تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً در جلسه‌ای با اعضای مشاوره‌ی پزشکی و گروه تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت، درباره‌ی نقش هوش مصنوعی گجت‌های پوشیدنی در بهبود وضع سلامتی کاربران هم‌اندیشی کرد.

میونگ جین چونگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های طولانی‌مدت جمع‌آوری شده از گلکسی رینگ یا ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانند برای درک بهتر وضع جسمانی و تاریخچه‌ی بیماری کاربر مفید باشند. او اعتقاد دارد که آینده‌ی هوش مصنوعی این است که اطلاعات گسترده‌ای را از زندگی روزمره‌ی فرد استخراج کند و بینش عمیقی از سلامت او ارائه دهد.

دکتر مایکل بلوم، فوق تخصص قلب و عروق، اعلام کرد که مانیتورینگ مداوم می‌تواند ابزار مهمی در شناسایی زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌های احتمالی باشد. فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی مسائلی با خطر بالا هستند که می‌توانند از طریق مداخلات نسبتاً ساده مدیریت شوند.

دکتر بلوم می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مشکلات پایه‌ای را که ممکن است به بیماری‌های حاد منجر شوند، بهتر مورد بررسی قرار دهند و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به توصیه‌های عملی و قابل اجرا تبدیل کند.

دکتر دیوید کلوناف، رئیس مؤسسه‌ی تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی میلز-پنینسیولا، گفت که مانیتورینگ گلوکز برای مدیریت دیابت و برای افرادی که دیابت ندارند، اما می‌خواهند به سبک زندگی سالم‌تری روی بیاورند، رایج‌تر شده است. ترکیب ابزار‌های پوشیدنی و هوش مصنوعی می‌تواند درک دقیق‌تری از سلامت متابولیکی ارائه دهد و فرصت‌هایی برای بهبود کلی سلامت و ورزش را فراهم کند.

مشخص نیست که گلکسی واچ ۷ یا حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ چه امکاناتی ارائه خواهند داد، اما این مصاحبه‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ امکانات سلامتی‌محور مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به دستگاه‌های پوشیدنی خود وارد خواهد کرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • روش جدید تراشه‌ها در مغز؛ با فکر شما اشیا هدایت می‌شوند!