Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون نهایی ۲هزار و ۲۰۰دانش آموز جامانده از تحصیل سال گذشته در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اصغری افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا استان کلیه امتحانات نوبت اول به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: همچنین در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت دانش‌آموزی کمتر از ۱۰نفر هستند و در این مناطق دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه  است، با نظر و مصوبه ستاد کرونای استان، آزمون‌ها بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

اصغری تاکید کرد: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات حضوری اندیشیده شده و والدین هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم  از ۱۵دی‌ماه شروع و تا هشتم بهمن ماه ادامه دارد.

اصغری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون نهایی دانش آموزان جامانده از تحصیل در سالن های بزرگ و در همان منطقه و در برخی مراکز این آزمون ویژه سه نفر برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: امسال به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، آزمون دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی توصیفی و مجازی خواهد بود و هیچ آزمون حضوری دوره ابتدایی نداریم.

46

کد خبر 1469946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه