Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور ناجا گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نرخ هزینه‌های کلاس‌های رانندگی را تصویب می‌کند و پلیس راهور در نرخ گذاری کلاس‌های رانندگی نقش جدی ندارد.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار سید کمال هادیانفر درباره بالا بودن هزینه‌های کلاس‌های رانندگی، اظهار کرد: هزینه‌های آموزشگاه‌های رانندگی در سال ۸۵ در حد ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود، اما در حال حاضر هزینه‌ها افزایش زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: آن رقم ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، درحال حاضر برای هزینه کلاس‌های آموزشی موتورسیکلت است و کلاس‌های رانندگی اتومبیل افزایش زیادی داشته و بیش از یک میلیون هزینه کلاس‌های رانندگی است.

وی با اشاره به اینکه کانون آموزشگاه‌های رانندگی کشور نرخ مصوب هزینه‌های کلاس‌های رانندگی را از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دریافت می‌کنند، افزود: پلیس راهور در نرخ گذاری کلاس‌های رانندگی نقش جدی ندارد.

سردار هادیانفر تصریح کرد: طی جلساتی که با نمایندگان کانون آموزشگاه‌های رانندگی کشور داشتیم تاکید کردیم که هزینه‌ها را برای مردم کاهش پیدا کند چراکه هزینه‌های کلاس‌های رانندگی غیرمتعارف درحال افزایش است.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برخی از نمایندگان طرحی را درخصوص کاهش هزینه‌های کلاس‌های رانندگی داشته اند، گفت: قرار است جلسه‌ای را داشته باشیم تا این نمایندگان طرح خود را ارائه دهند تا بتوانیم هزینه‌های کلاس‌های رانندگی را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: پلیس راهور در موازات با اقدامی که آموزشگاه‌ها درخصوص کاهش هزینه‌ها انجام می‌دهد، درحال ایجاد شرایطی است که هنرجو مراجعه اش در سامانه راهور باشد و خدمات را سامانه دریافت کند و این باعث کاهش هزینه‌ها برای هنرجو می‌شود.

سردار هادیانفر با بیان اینکه آموزشگاه‌های سروش با ۴۰ درصد تخفیف برای خانواده‌های نیرو‌های مسلح آماده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم کانون آموزشگاه‌های رانندگی کشور هم طرح خوبی برای کاهش هزینه‌های آموزشگاه‌های رانندگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تشریح عملکرد پلیس راهور در ۹ ماهه سال جاری/ چند خودرو به خاطر کرونا جریمه شدند؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سردار هادیانفر راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار هادیانفر راهور آموزشگاه های رانندگی رییس پلیس راهور کاهش هزینه ها پلیس راهور آموزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان