Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@21:19:20 GMT

محرومیت آل کثیر چه زمانی به پایان می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۱۶۷

به گزارش جام نیوز، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت، در دیدار با پاختاکور ازبکستان شادی گل جنجالی انجام داد و ۶ ماه از فوتبال  محروم شد.

 

اعتراض پرسپولیسی‌ها به این محرومیت در کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا جواب نداد تا سرخ‌ها شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارجاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند وکلای باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کردند تا در CAS دستور موقت برای حکم محرومیت آل کثیر بگیرند، اما این اتفاق رخ نداد تا این بازیکن دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

 

محرومیت عیسی ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند از آن تاریخ به بعد برای سرخ‌ها بازی کند.

 

هرچند پرسپولیسی‌ها به دنبال راه حلی هستند تا عیسی رو در روی استقلال بازی کند، اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عیسی آل کثیر آل کثیر بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه