Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه وطن امروز به مناسبت پخش مستند «غیررسمی» از تلویزیون، گفت‌وگویی با هوشنگ توکلی، یکی از بازیگران پیشکسوت حاضر در دیدارهای غیررسمی مقام معظم رهبری انجام داده است که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید.

قسمت‌های بعدی در راه است
- دو قسمت پخش‌شده مستند غیررسمی از صداوسیما در واقع مقدمه‌ای از به تصویر کشیدن دیدارهای صمیمانه مقام معظم رهبری با اهالی فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- آنطور که شنیده‌ام قرار بر این است ماه‌های آینده چندین قسمت از این مستند روی آنتن برود. 
مستندی سرشار از احساسات
- این دو قسمت بیشتر از جنبه احساسی و عاطفی به دیدارهای اهالی فرهنگ و هنر با مقام معظم رهبری پرداخته است و با یک رویکرد کلی به دیدار هنرمندان با حضرت آقا، مستندی سرشار از احساسات به تصویر کشیده می‌شود.
- قاعدتا باید در ادامه مسیر به جزئیات بیشتری از دیدارها بپردازد و از پرداختن به حواشی دیدارهای رهبری با هنرمندان به محتوای دیدارها برسد و محتوای برنامه از عمق بیشتری برخوردار باشد که در مجموع امیدوارم مستند «غیررسمی» در ادامه مسیر چنین اتفاقی را رقم بزند. 
«غیررسمی» باید زودتر از این‌ها پخش می‌شد/ با این دیدارها حساب کار دست مدیران می‌آید!
- طی این سال‌ها خیلی کوتاه و پراکنده تصاویر غیررسمی از دیدارهای مقام معظم رهبری با هنرمندان از تلویزیون روی آنتن رفته است اما به نظرم آثاری چون مستند «غیررسمی» باید خیلی زودتر از اینها از تلویزیون پخش می‌شد.
- مقام معظم رهبری در دیدارها‌ی‌شان با اهالی فرهنگ و هنر نکات راهگشا و کلیدی بسیاری را مطرح می‌کنند و در مقابل هم هنرمندان نقطه نظرات خود را بدون واسطه با ایشان در میان می‌گذارند که پرداختن اساسی به این موارد می‌تواند اتفاقات خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر رقم بزند و به قول معروف، حساب کار دست بسیاری از مدیران بیاید. 
رهبر انقلاب مطلع‌ترین فرد نسبت به وضعیت فرهنگی و هنری کشور هستند
- رهبر انقلاب مطلع‌ترین و آگاه‌ترین فرد نسبت به وضعیت فرهنگی و هنری کشور هستند تا جایی که ایشان به وضعیت فرهنگی و هنری قبل از انقلاب هم اشراف کامل دارند.
- پس از هر دیدار با مقام معظم رهبری، مدتی ذهنم درگیر این حجم از تسلط ایشان به فضای فرهنگی و هنری کشور می‌شود.
نباید صرفا به بیان مشکلات پرداخت و از دستاوردها نگفت
- هنرمندان در این دیدارها صرفا به بیان مشکلات صنفی خود می‌پردازند که البته بیان مشکلات یکی از دلایل برپایی اینگونه دیدارها است اما اینکه همه هنرمندان صرفا به بیان مشکلات بپردازند و هیچ سخنی از دستاوردهای خود و عرصه هنری‌شان نگویند خیلی زیبنده چنین دیدارهایی نیست.
- نپرداختن به دستاوردهای هنری توسط هنرمندان در شأن دیدار با عالی‌ترین مقام کشور نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، تا کنون دو قسمت از مستند «غیررسمی» که به دیدارهای غیررسمی مقام معظم رهبری با گروه‌های مختلفی از نخبگان فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اقتصادی می‌پردازد روی آنتن تلویزیون رفته است.
پخش این مستند، بازخوردهای فراوانی در فضای مجازی داشته است که برخی از آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: وضعیت فرهنگی مقام معظم رهبری فرهنگی و هنری فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: «به‌ لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.»

در همین راستا، تیتر یک سایت دفتر رهبر انقلاب با اشاره به بیانات معظم له نوشت: « دستاورد عملیات وعده صادق اثبات قدرت اراده ملت ایران در چشم جهان»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897988

دیگر خبرها

  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • حسین شریعتمداری خطاب به فضائلی: چرا حضرتعالی این تذکر [حضرت آقا ]را - برفرض واقعی بودن- علنی کرده‌اید؟!  
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده‌اید؟
  • حمله حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد؛ شما از چه موضعی توییت کرده اید؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود