Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر ۱۸ شهرستان استان اصفهان زرد و شش شهرستان در وضعیت نارنجی هستند که همه محدودیت‌های مربوط به وضعیت نارنجی از جمله ممنوعیت ترددها و منع تردد شبانه در این شهرستان‌ها همچنان اعمال می شوند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

مصاحبه / ‏ دانلود

کد خبر 464319.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آمار ابتلا به کرونا کرونا در جهان آخرین اخبار کرونا کرونا در اصفهان درمان کرونا آمار کرونا کرونا و اقتصاد آخرین آمار کرونا واکسن کرونا انتقال بيماري کرونا علائم کرونا انواع ویروس کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران اقدامات احتیاطی برای پیشگیری کرونا مبتلایان کرونا تشخیص کرونا محدودیت های کرونایی اعمال محدودیت ها تداوم محدودیت های کرونایی محدودیت اصناف محدودیت کرونایی محدودیت تردد سخنگوی وزارت بهداشت سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونا ویروس چیست تست کرونا ویروس کرونا در ایران کرونا چیست محدودیت حجت الله غلامی شهر اصفهان اخبار کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله کابین علی آبادکتول احداث می شود

تین نیوز

شهردار علی آباد کتول از پایان مراحل اداری اخذ مجوز تله کابین این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم استانی با اعتبار اولیه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابوذر اسفندیاری پور عصر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ علی آباد کتول ۲۱۰ میلیارد بود که ۱۳۵ میلبارد تومان تحقق یافت و نسبت جاری و عمرانی پنجاه - پنجاه بود.

اسفندیاری پور با بیان اینکه بدهی قطعی شهرداری در پایان ۱۴۰۲ حدود ۱۵ میلیارد تومان بود، گفت: بودجه امسال ۲۲۸ میلیارد تومان است که ۴۹ درصد عمرانی و ۵۱ درصد امور جاری شهرداری که ۶۸ درصد نسبت به بودجه تحقق یافته سال گذشته شهرداری رشد یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید ۱۰ میلیارد اعتبار برای روشنایی این شهرستان درنظر گرفته شده است، افزود: برای آسفالت معابر شهری  این شهرستان ۱۵۰۰ تن قیر در نظر گرفته ایم.

این مقام مسئول در خصوص روند اجرای پروژه تله کابین علی آباد کتول توضیح داد: مجوزهای لازم احداث تله کابین اخذ شده و روند عقد قرارداد احداث تله کابین علی آبادکتول با سرمایه گذار بخش خصوصی در مراحل پایانی بوده و بزودی شاهد عملیات اجرایی این پروژه شاخص استانی هستیم.

 اسفندیاری پور ادامه داد: با توجه به پیگیری های ملی، استانی و شهرستانی و برگزاری جلسات مختلف، مجوزهای لازم زیست محیطی و منابع طبیعی در راستای احداث تله کابین اخذ شده و با توجه به توافق های انجام شده بین شهرداری و شرکت سرمایه گذار در ۱۸ شهریورماه سال گذشته، روند عقد قرارداد احداث تله کابین و عملیات اجرایی این پروژه شاخص با سرمایه گذار بخش خصوصی مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی با تاکید اینکه به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم استانی با اعتبار اولیه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود، تصریح کرد: همه بندهای این توافقنامه با سرمایه گذار بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفته و آنچه در این پروژه برای ما بسیار مهم بوده و اولویت دارد، مباحث زیست محیطی و منابع طبیعی است که باید به طور کامل رعایت و اجرا شود.

شهردار علی آباد کتول تعریض محور اصلی شهر علی آباد کتول با اعتبار هفت میلیارد تومان را از اولویت های شهرداری این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: به منظور کسب درآمد پایدار پروژه دو منظوره کردن جایگاه سوخت در این شهر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • اعلام رضایت مسئولان شهری، استانی و کشوری از خدمات ارائه شده در باغ فدک
  • وضعیت نارنجی آلودگی هوا در هندیجان/ ۸ شهر در وضعیت قابل قبول