Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@18:42:03 GMT

عرضه اولیه این هفته چیست ؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۴۳۳

عرضه اولیه این هفته چیست ؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تجارت نیوز ، طبق اعلام شرکت فرابورس ایران عرضه عمده سهام شرکت احیاء صنایع خراسان با نماد واحصا۴ در روز دوشنبه هشتم دی ماه انجام می‌شود و این سهام غیردولتی در بازار پایه فرابورس عرضه اولیه خواهد شد. تاکنون جزئیات بیشتری اعلام نشده است.

از سوی دیگر هنوز خبری هم از عرضه اولیه اپال که ناگهان دو هفته پیش لغو شد منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا گزینه دیگری برای عرضه اولیه ممکن است وجود داشته باشد؟

آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی‌ الوند، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی امسال خواهند بود. با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش، هلدینگ سیمان غدیر و سپس شاید تپسی از همه نزدیکتر باشد.

از سوی دیگر طبق آخرین اطلاعات بزرگترین عرضه اولیه امسال یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان امسال انجام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بورس عرضه اولیه اپال پرسپولیس استقلال هلدینگ خلیج فارس عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایشگاه رسانه ها ؛ آیا مدار چهره های رسانه ای نسل جدید تغییر کرده؟ آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی