Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، آقای فرود جشنیان در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما، با بیان این که از نظر زیرساخت ها، تجهیزات و ظرفیت تولید مشکلی برای توسعه محصول نداریم افزود: سالن تولید اتوبوس این کارخانه بزرگترین واحد در خاورمیانه است.

وی با اشاره به این که صفر تا صد تولید اتوبوس در این کارخانه انجام می‌شود، گفت: پروفیل و ورق‌های فلزی پس از ورود به خط تولید و طی فرایند ساخت ابتدا به شاسی و سپس به بدنه تبدیل شده و پس از مراحل رنگ و نصب موتور و قوای محرکه، این اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها و دیگر نهاد‌های سفارش دهنده تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  آقای جشنیان گفت: از نظر نیروی انسانی متخصص، ظرفیت‌های خوبی در کارخانه شکل گرفته به طوری که سفارش‌ها و طرح‌های جدید پس از اعمال تغییرات در طراحی به سرعت به خط تولید آمده و مراحل ساخت تکمیل میشود.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر

محمد پیکانپور٬ مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: عرضه و تقاضا باید به یک تعادل برسد و در همین راستا اقدامات لازم در زمینه واردات دارو در کنار تولید در سازمان غذا و دارو انجام شده است. 

وی ادامه داد: تامین فاکتور هشت از طریق شرکت های متخلف در حال انجام است و سازمان این ریسک را نکرده است که تامین دارو را تنها از یک شرکت انجام دهد. 

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تاکید کرد: پالایشگاه اول ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار لیتر پلاسما و پالایشگاه دوم که در حال ساخت است، ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار لیتر پلاسما را دارد. مصرف آی وی آی جی حدود ۳۵ درصد  در کشور افزایش داشته است.

پیکانپور بیان کرد:  سهمیه ارزی دارو به چهار میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. ۱/۴۵ میلیارد دلار در حوزه دارو و مواد اولیه تا الان تخصیص یافته است.  صنعت داروسازی در جذب نخبگان توفیقات خوبی داشته است و الان ۴۰ درصد از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه دارو فعال هستند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • ◄ فیلم| مراحل ساخت اتوبوس هیدروژنی در کارخانه میلیارد دلاری تویوتا
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • شرکت راه آهن کشش سیستم خنک کاری دیزل لکوموتیوها را برقی کرد
  • صفر تا صد ۳۵۰ واحد‌های مسکن روستایی توسط روستاییان ساخته می‌شود
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • گلوله‌های جنگی چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج